برگزاری مسابقات ورزشی، هنری و ادبی به مناسبت روز المپیک

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ با توجه به استقبال پرشور علاقمندان در سال گذشته، واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک در نظر دارد این رویداد را با همکاری و مشارکت موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک، آموزشگاه ملی المپیک و کمیسیون های مختلف کمیته در پنج بخش نقاشی، عکاسی، کاریکاتور، قصه نویسی و آثار حجمی برگزار نماید.

برگزاری مسابقات ورزشی، هنری و ادبی به مناسبت روز المپیک

علاوه بر این طبق هماهنگی اجرا شده با معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش جهت انتشار پوستر و راهنمای مسابقه در شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد) مقرر شد این فرصت در اختیار دانش آموزان و معلمان علاقمند تمامی مقاطع آموزشی و گروه های سنی قرار گیرد تا آثار خود را در پنج بخش فوق به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

لازم به ذکر است همه ساله کمیته های ملی المپیک در سراسر جهان، این رویداد را به مناسبت گرامیداشت سالگرد تأسیس کمیته بین المللی المپیک در قالب اجرای برنامه های مختلف ورزشی، اجتماعی و فرهنگی گرامی می دارند لذا این رویداد با حمایت کمیته بین المللی المپیک(IOC) و با هدف ترویج ارزش های المپیک و ترغیب مردم به انجام فعالیت های ورزشی،هنری و ادبی با موضوع تعالی، دوستی و احترام برگزار می گردد.

علاقمندان می توانند ضمن مطالعه دقیق راهنما و اطلاع از مقررات مسابقه، آثار خود را با الهام پذیری از محورهای مسابقه در هر یک از بخش های نقاشی، عکاسی، کاریکاتور، قصه نویسی و آثار حجمی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار از یکم اردیبهشت لغایت دهم خردادماه 1400 می باشد که پس از ارزیابی و داوری آثار توسط کمیته داوران، به رسم یادبود جوایزی به نفرات برتر مسابقه اهداء خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

http://www.olympic.ir/nonegar-content/media/image/2021/03/59030-orig.pdf

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1364

به "برگزاری مسابقات ورزشی، هنری و ادبی به مناسبت روز المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات ورزشی، هنری و ادبی به مناسبت روز المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید