تور لحظه آخری تایلند: برترین مسیرهای طبیعت گردی در تایلند

به گزارش تور اروپا ارزان، مسیرهای طبیعت گردی در تایلند

تور تایلند یعنی سفر به سرزمین شگفتی ها، حتما تا به حال چیزهای زیادی در خصوص این کشور دیدنی شنیده اید و یا تصاویری از طبیعت بکر و خاص آن دیده اید و یا شاید هم به آن سفر نموده اید. طبیعت سرسبز و جنگل های بکر با کوه های بلند در کنار دریایی که با رنگ آبی خوشرنگش خودنمایی می نماید، بخشی از جاذبه های گردشگری این کشور است. یکی از برترین فعالیت هایی که در تایلند می توانید داشته باشید، طبیعت گردی و راهپیمایی در مسیرهای بهشتی آن است، مسیرهای پر چیپ و خمی که از بین منظره ها بی بدیلی عبور می نماید و معمولا هیچ وسیله نقلیه ای هم از آنها عبور نمی نماید. در ادامه، خبرنگاران شما را با برترین مسیرهای طبیعت گردی در تایلند که راهنمایان تور مجرب آنها را پیشنهاد داده اند، آشنا می نماید.

تور لحظه آخری تایلند: برترین مسیرهای طبیعت گردی در تایلند

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

  • راستا چیانگ مای به مای هونگ سون

یکی از راستاهای قدیمی راهپیمایی، راستا چیانگ مای به مای هونگ سون است که از بین بکرترین منطقه های طبیعی تایلند پوشیده از مه و کوهستان های سبز می گذرد. این راستا از چیانگ مای آغاز می گردد و بعد از عبور از دره های سرسبز و پیمودن راستای 6 تا 8 ساعته از راه های مملو از ارکیده، به مای هونگ سون می رسد. در طول راستا، از یک روستا به نام Huay Hee Karen هم عبور می کنید که می توانید در یکی از خانه های سنتی آن اقامت کنید. راستا چیانگ مای به مای هونگ سون راستای چالش انگیز و سخت به همراه عبور از رودخانه است.

  • راستا چیانگ رای به چیانگ مای

اگر دوست دارید در کنار عبور از یکی از برترین راستاهای طبیعت گردی در تایلند، یک گشت و گذار فرهنگی هم داشته باشید، پیشنهاد ما انتخاب این راستا است. در این راستا، با افراد بومی زیادی آشنا می شوید و در خانه هایشان اقامت می کنید و با سبک زندگی و خصوصیات آنها آشنا می شوید، علاوه بر گذر از طبیعت زیبا، در راستا از کنار قبایل بومی هم می گذرید و می توانید با راه و روش گذران زندگی شان بیشتر آشنا شوید. راستا چیانگ مای به چیانگ رای، برترین راستا راه نوردی در تایلند برای تماشای بومیان این کشور است.

  • پارک ملی سری فانگ نگا

شاید فکر کنید که راهپیمایی و طبیعت گردی بدون وسایل نقلیه یعنی گذر از راستاهای صعب العبور که قرار است پاهایتان را شکنجه دهد و به نفس نفستان بیندازد! اما اصلا اینطور نیست و هدف از انتخاب راستاهای طبیعت گردی در تایلند در واقع لذت بردن از طبیعت و تجربه راحتی است. اگر دوست دارید که لوکس طبیعت گردی کنید، پارک ملی سری فانگ نگا در تایلند جای بهتری به نسبت دو جای قبلی است چرا که در آن می توانید در اقامتگاه های لوکسی که در خائو لاک khao Lak وجود دارد، اقامت کنید. این پارک، راستای 8 کیلومتری برای راهپیمایی دارد و در طول راه از منظره ها شگفت انگیزی رد می شوید و مجبورید از رودخانه ای عبور کنید که برای عبور از آن باید شنا کنید.

  • پانگ مافا

در این راستا، از مزرعه های بیشماری رد می شوید و از دل جنگل ها عبور می کنید و در طول راه هم می توانید در 2 روستا اقامت کنید و از مردم روستا چیزهای زیادی یاد بگیرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1815

به "تور لحظه آخری تایلند: برترین مسیرهای طبیعت گردی در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: برترین مسیرهای طبیعت گردی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید