برترین هدیه ولنتاین 1400 چیست؟

به گزارش تور اروپا ارزان، روز ولنتاین یا روز عشق(14فوریه) یکی از معروف ترین مناسبت ها است که در کشورهای مختلف جشن گرفته می گردد. همه ما دوست داریم در چنین روزی برترین هدیه ها را برای شریک عاطفی خود آماده کنیم. اما حقیقت این است که خرید هدیه همواره سخت ترین کار است. برای اینکه بتوانیم یک هدیه خاص و زیبا بخریم، در ابتدا باید علایق فرد موردنظر را بدانیم. به طور مثال رنگ مورد علاقه یا موضوعات مورد علاقه او مثل ورزش، هنر، فیلم، نقاشی و… را بدانیم. ما در اینجا چند نمونه از برترین انتخاب ها برای کادو ولنتاین 2021 را معرفی می کنیم. این هدیه ها معمولا مورد پسند بیشتر افراد قرار می گیرند و در عین حال به راحتی قابل تهیه هستند.

برترین هدیه ولنتاین 1400 چیست؟

باکس گل

یکی از رمانتیک ترین هدیه ها برای روز ولنتاین، گل طبیعی است. شما می توانید گل های طبیعی را به شکل دسته گل یا باکس گل تزئین کنید و به کسی که دوستش دارید هدیه بدهید. تقریبا همه ما از تماشا گل های طبیعی و شاداب ذوق زده می شویم. اگر گل مورد علاقه او را بدانید، می توانید یک دسته گل از گل های مورد علاقه اش را به او هدیه بدهید.

تیشرت یا ماگ با طرح عاشقانه

این کادو جزو کادوهای خلاقانه و اختصاصی محسوب می گردد. شما می توانید یک جمله اختصاصی یا یک عکس دونفره از خودتان را روی یک ماگ قهوه یا تیشرت و هودی چاپ کنید. خیلی از مراکز چاپ به صورت حضوری یا اینترنتی این کار را برای شما انجام می دهند. با این روش می توانید دقیقا همان چیزی که در فکر دارید را آماده کنید.

قاب موبایل

اگر در پی یک هدیه کاربردی هستید، قاب/گارد محافظ موبایل برترین انتخاب است. کافی است مدل گوشی دوست یا پارتنر خود را بدانید و کمی هم سلیقه او را بشناسید؛ می توانید برترین قاب را برای تلفن همراه او تهیه کنید. حتی می توانید یک طرح اختصاصی آماده کنید و سفارش چاپ آن را روی قاب گوشی بدهید. این هدیه هم کاربردی و هم زیبا و نسبتاً کم هزینه است.

عروسک

این مورد یکی از مواردی است که تقریبا همه دخترخانم ها عاشق آن می شوند. عروسک ولنتاین ممکن است طبق معمول عروسک خرس پرطرفدار باشد یا یک عروسک با طرح حیوان سال 2021. یک عروسک خرس نرم و بامزه می تواند دل هرکسی را به دست بیاورد. بنابراین یک عروسک قرمز رنگ یا عروسکی با رنگ مورد علاقه او، برترین هدیه است. عروسک ولنتاین را می توانید به صورت حضوری از بازار یا به صورت اینترتی از فروشگاه هایی مانند دیجی کالا، فروشگاه عروسک چیچیلاس، ، باسلام و… تهیه کنید. بهتر است عروسک خرس ولنتاین را به همراه شکلات و یا وسایل دیگر تزیین کنید یا داخل باکس های زیبا بگذارید و هدیه بدهید.

از بین تمام فروشگاه های اینترنتی تخصصی ترین سایت فروش اینترنتی عروسک در ایران چیچیلاس است که به راحتی می توانید انواع عروسک های تازه ولنتاین را از چیچیلاس تهیه نمایید.

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن یکی از هدایای نامحدود و تمام نشدنی است. زیرا حتی اگر عطری که به دوستتان هدیه داده اید، تمام گردد، او همواره آن بو را به خاطر می سپارد و اگر دوباره جایی آن عطر را احساس کند به یاد خاطرات مشترکتان می افتد. به همین علت می توان عطرها هدیایی جادویی و نامحدود هستند. پس اگر می خواهید یک هدیه خاص برای روز ولنتاین تهیه کنید، عطر و ادکلن و اسپری خوشبو کننده بدن می تواند برترین انتخاب شما باشد.

باکس لواشک یا شکلات

اگر دوست یا پارتنرتان عاشق امتحان کردن خوراکی های تازه و خوشمزه است، شکلات های فانتزی و اورجینال احتمالا او را شگفت زده می نماید. اگر اهل شیرینی جات نیست، می توانید یک باکس لواشک تزیین شده یا کیک و دسر لواشکی برای او سفارش بدهید و البته با تزئینات مخصوص آن را بسته بندی کنید. اگر شکلات و لواشک مورد علاقه او باشد، بدون شک این برترین هدیه برای اوست.

لوازم حرفه مورد علاقه

اگر شریک عاطفی شما ورزشکار است، خرید یک ست لباس ورزشی یا وسایل مخصوص ورزش و باشگاه، می تواند برای او جالب و کاربردی باشد. اگر او نقاش است، ست ابزار نقاشی مورد احتیاجش می تواند او را ذوق زده کند. کافی است به صحبت ها و عکس العمل هایش توجه کنید تا متوجه حرفه و سبک مورد علاقه او بشوید. فرقی نمی نماید که او اهل مطالعه باشد، یا عاشق سفر و کوهنوردی و یا خیاط و آشپز، در هر صورت ابزار وسایل مورد احتیاج او، برترین هدیه است.

بلیط کنسرت یا بلیط رویداد مورد علاقه

همواره نباید کادوهای ما جنبه فیزیکی داشته باشند. یکی از برترین هدیه ها، صرف کردن زمان های لذت بخش با عزیزانمان است. شما می توانید بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه او را رزرو کنید و یا اگر در بین صحبت هایش متوجه شدید که دوست دارد به یک نمایش، تئاتر یا به یک رویداد مخصوص برود، آن را به خاطر بسپارید و یک بلیط دونفره برای آن روز رزرو کنید. درواقع هدیه شما یک خاطره مشترک لذت بخش است.

سخن پایانی

نباید فراموش کنید که ابراز عشق و محبت و زمانی که کنار او صرف میکنید هدیه شما را ارزشمند می نماید. برترین هدیه، هدیه ای است که با محبت و علاقه شما همراه باشد. مسرور کردن عزیزانمان کار سختی نیست. فقط کافی است کمی از علایق آن ها را بشناسیم تا بتوانیم یک هدیه زیبا و مناسب تهیه کنیم.

منبع: فروشگاه عروسک چیچیلاس

منبع: اتاق
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1628

به "برترین هدیه ولنتاین 1400 چیست؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "برترین هدیه ولنتاین 1400 چیست؟" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هدیه ولنتاین 1400 چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید