بی خانمان های دره فرحزاد زیر سقف گرمخانه ها می فرایند

به گزارش تور اروپا ارزان، مرکز رفاه و مشارکت های اجتماعی شهرداری منطقه 2 به منظور ساماندهی افراد بی خانمان و معتادان متجاهر، گشت های فوریت اجتماعی را در دره فرحزاد مستقر کرد.

بی خانمان های دره فرحزاد زیر سقف گرمخانه ها می فرایند

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن رستوران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

خبرنگاران- خبرنگار زهرا کریمی: زهیر ابراهیم زاده رئیس اداره مرکز و مشارکت های اجتماعی با بیان این خبر گفت: با توجه به برودت هوا از روز سه شنبه 19 فروردین و به منظور ساماندهی افراد بی خانمان و معتادان متجاهر با خودروهای ویژه گشت زنی به صورت شبانه روزی خیابان های پیرامون دره فرحزاد رصد می گردد.

وی از جمع آوری افراد بی پناه در محدوده دره فرحزاد و انتقال آنها به گرمخانه ها اطلاع داد و اضافه نمود: اکنون این منطقه 2 گرمخانه با گنجایش 80 نفر دارد و افراد بی پناه و کارتن خواب بعد از شناسایی به گرمخانه های منطقه یا گرمخانه های جنرال در تهران منتقل می شوند. این افراد در گرمخانه ها تحت نظر پزشکان مجرب تست های درمانی می دهند و اگر دچار بیماری خاص و ناقل ویروس کرونا نباشند می توانند با دریافت یک دست لباس یکبار مصرف و با صلاحدید مدیران گرمخانه در آنجا زندگی نمایند. اما اگر بیمار باشند برای درمان به یکی از مراکز درمانی منتقل خواهند شد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 637

به "بی خانمان های دره فرحزاد زیر سقف گرمخانه ها می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی خانمان های دره فرحزاد زیر سقف گرمخانه ها می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید