تور ارزان مجارستان: اولین ویدئو کنفرانس B2B تجاری بین ایران و مجارستان به زودی برگزار خواهد شد

به گزارش تور اروپا ارزان، در دیداری میان ناندو کارتزی، معاون سفیر مجارستان و زولت یومبولای رایزن بازرگانی سفارت مجارستان در تهران با فرزاد مهرانی، سرپرست معاونت بین الملل اتاق ایران بر لزوم معرفی پتانسیل های تجاری ایران و مجارستان به وسیله برگزاری ویدئوکنفرانس های تجاری به وسیله اتاق های بازرگانی ایران و مجارستان با همکاری سفارت های هر دو کشور تاکید و مقرر شد اولین ویدئو کنفرانس B2B تجاری بین ایران و مجارستان به زودی برگزار گردد.

تور ارزان مجارستان: اولین ویدئو کنفرانس B2B تجاری بین ایران و مجارستان به زودی برگزار خواهد شد

با ما سفر کنید و با تور ارزان مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

در ابتدای این ملاقات مهرانی ضمن ابراز امیدواری به توسعه همکاری های تجاری دو کشور ایران و مجارستان بر پتانسیل های بخش های مختلف اتاق و نهادهای زیر مجموعه آن در راستای حمایت از توسعه همکاری های دوجانبه بین المللی تاکید نمود.

در ادامه ناندو با بیان اینکه سفارت مجارستان برای حمایت از تجار دو طرف در جهت توسعه مبادلات تجاری، آماده است اضافه کرد: همکاری دو کشور در حوزه کشاورزی، ماشین آلات کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی از جمله زمینه های همکاری دو کشور می تواند باشد.

بعلاوه پور سلیمان، دبیرکل اتاق بازرگانی اردبیل که به عنوان اتاق مشخص مجارستان فعالیت دارد به مجموعه ای از پتانسیل های اردبیل برای همکاری با مجارستان اشاره نموده و گفت: شباهت های جغرافیایی اردبیل و بوداپست، محصولات متنوع کشاورزی استان اردبیل، گردشگری، تبادل دانشجو بین ایران و مجارستان، محصولات کشاورزی و باغی متنوع اردبیل و پیشرفت چشمگیر مجارستان در امر دانش و تکنولوژی مدیریت آب از جمله این پتانسیل ها برای توسعه همکاری هاست.

در ادامه اسدی، مدیر اداره دوجانبه و چندجانبه اتاق ایران نیز به بیان بعضی مسائل و دغدغه های تجار از قبیل شرایط اخذ ویزا از سفارت مجارستان پرداخته و گفت: اتاق ایران انتظار دارد سفارت مجارستان در تهران نسبت به تسهیل شرایط اخذ ویزای تجار عضو اتاق که دارای معرفی نامه از سوی ای اتاق هستند اقدام کند. بهره گیری از فرصت همکاری SME های ایران و مجارستان از دیگر نکات مطرح شده به وسیله او بود.

اسدی بعلاوه از برگزاری وبینار میان اتاق های بازرگانی ایران و مجارستان و انجام هماهنگی های لازم در این خصوص اطلاع داد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1838

به "تور ارزان مجارستان: اولین ویدئو کنفرانس B2B تجاری بین ایران و مجارستان به زودی برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مجارستان: اولین ویدئو کنفرانس B2B تجاری بین ایران و مجارستان به زودی برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید