تصاویر ، اگر به تهران سفر کردید حتما سری به پارک آب و آتش بزنید

به گزارش تور اروپا ارزان، چهار عنصر حیاتی یکجا جمع شده اند برای سرگرمی؛ آب، باد، خاک و آتش؛ سرگرمی خیس شدن، پرواز روی باد، راندن بر خاک و تماشا هرم آتش.

تصاویر ، اگر به تهران سفر کردید حتما سری به پارک آب و آتش بزنید

اینجا بوستان آب و آتش است؛ جایی که می توان مثل بچه هایی که از گرمای هوا خسته شده اند پا را روی سوراخ های فواره گذاشت و انتظار کشید تا آب پا را به بالا پرت کند و قطرات ریز آب کمی از گرمای کشنده تابستان کم کند؛ تابستان گرمی که تنها اوقات فراغت مفید بچه هایی است که نه ماه از سال را شاید به عشق تعطیلات انتها سال به مدرسه می روند.

سکوهای آمفی تئاتر چادری بوستان، جولانگاه اسکیت بازانی است که با استفاده از سایه بلند چادر، مهارت هایشان را به نمایش می گذارند. درست روبه روی این بچه ها بازیگوش، پرده فلزی بزرگی نصب شده که داستان بیرون آمدن حضرت ابراهیم(ع) از آتش روایت شده. تلالو رنگ قرمز آتش روی فواره های آب چشم انداز دل انگیزی ایجاد نموده. این اوج نمایش تقابل آب و آتش در بوستان حضرت ابراهیم(ع) است. بچه ها به خاطر روح پاک شان عاشق آب هستند... گرمای این روزهای تهران، کوچک و بزرگ را آزار می دهد. درست مثل این مرد که کلافه از دست گرمای آفتاب داغ تابستانی بدون توجه به محیط اطراف، در بوستان حضرت ابراهیم(ع)که عموما آب و آتش می شناسندش، خودش را به سرمای دلچسب فواره ها سپرده. فضای مفرح بوستان حضرت ابراهیم(ع) که در ادامه به بوستان بنادر می رسد، آنقدر وسوسه انگیز است که چند نفری ترجیح بدهند به جای ماشین با دوچرخه هایشان به این پارک بیایند. هیجان معلق بودن بین زمین و آسمان را این جا به خوبی می توان تجربه کرد. نزدیکی های غروب آفتاب، برج میلاد تماشاگر دوردست هیجان کسانی است که تیرول را برای سرگرمی یک غروب تعطیل انتخاب نموده اند. اگر در بوستان حضرت ابراهیم(ع) رو به شمال بایستید، سمت راستتان یک چمنزار زیبا با سایه درختان وجود دارد. از میان درختان این چمنزار علاوه بر تماشای چشم انداز شهر می توانید شعله های آتش مشعل ها را ببینید که حدود 7متر به بالا پرتاب می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 تیر 1402 بروزرسانی: 16 تیر 1402 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2069

به "تصاویر ، اگر به تهران سفر کردید حتما سری به پارک آب و آتش بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، اگر به تهران سفر کردید حتما سری به پارک آب و آتش بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید