خبرنگاران تبلیغات زودهنگام در معین صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا تاثیر دارد

به گزارش تور اروپا ارزان، خرم آباد - خبرنگاران - رییس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در پلدختر گفت: تبلیغات زودهنگام داوطلبان به طور کامل رصد می گردد و در معین صلاحیت آنان تاثیر دارد.

خبرنگاران تبلیغات زودهنگام در معین صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا تاثیر دارد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

جلال گراوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بر لزوم رعایت قانون تبلیغات توسط نامزدهای شوراهای اسلامی تاکید و اظهار کرد: بعضی داوطلبان و طرفداران در فضای مجازی به اشکال مختلف اعم از انفرادی و گروهی اقدام به تبلیغات زودهنگام نموده اند.

وی اضافه نمود: هرگونه تبلیغات زود هنگام از سوی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به هر نحوی، جزو تخلفات انتخاباتی محسوب می گردد و می تواند در تایید یا رد صلاحیت آنان تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: فردی که می خواهد به عنوان عضو شورای اسلامی شهر یا روستا در چارچوب قوانین و مقررات به مردم خدمت کند، ابتدا باید خود، عامل به قانون باشد.

گراوند رعایت نکردن مقررات انتخاباتی از سوی داوطلبان را به منزله عدم تقید به قانون دانست و یادآور شد: هیات نظارت بر انتخابات، تبلیغات غیرقانونی و زودهنگام داوطلبان را مورد توجه قرار می دهد و صلاحیت این افراد را با دقت بیشتری آنالیز خواهد نمود.

وی اضافه نمود: معین صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر براساس قانون و استعلامات چهارگانه است، هیچ گونه سلایق سیاسی در آن دخالت ندارد و نتایج آنالیز ها در هیات نظارت شهرستان پلدختر دوشنبه ششم اردیبهشت اعلام می گردد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد سال جاری همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1377

به "خبرنگاران تبلیغات زودهنگام در معین صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا تاثیر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تبلیغات زودهنگام در معین صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا تاثیر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید