خبرنگاران مدارس نقده برای مقابله با کرونا ضدعفونی شد

به گزارش تور اروپا ارزان، ارومیه- خبرنگاران- رییس اداره آموزش و پرورش نقده گفت: همه مدارس این منطقه برای حفظ سلامتی دانش آموزان و پیشگیری از بیماری کرونا با هماهنگی مرکز بهداشت نقده ضدعفونی شد.

خبرنگاران مدارس نقده برای مقابله با کرونا ضدعفونی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات چگونه برای تحصیل به استرالیا برویم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

محمود خداداد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: تمامی مدارس شهری و روستایی در این شهرستان و بخش محمدیار با محلول های پاک نماینده با همکاری اداره بهداشت، شهرداری ها و آموزش و پرورش نقده ضدعفونی شده و آماده خدمات رسانی است.

وی ادامه داد: 160 باب مدرسه شهری و روستایی در نقده و محمدیار وجود دارد که طی هر سال 25 هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می نمایند.

وی با اشاره به نوع مواد ضدعفونی نماینده در این مدارس گفت: موادی از قبیل الکل 70 درصد و مواد شوینده در این خصوص استفاده شده است.

به گزارش خبرنگاران تا به امروز در ایران 140 نفر به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد 19 مورد فوت و 54 نفر نیز بهبود یافته اند.

طبق آخرین گزارش ها از سوی وزارت بهداشت در آذربایجان غربی، یک مورد بیماری کرونا مشاهده شده است.

نقده و محمدیار در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 638

به "خبرنگاران مدارس نقده برای مقابله با کرونا ضدعفونی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدارس نقده برای مقابله با کرونا ضدعفونی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید