خداحافظی جواد عزتی با کمدی های سینمایی

به گزارش تور اروپا ارزان، جواد عزتی یک سریال و 4 فیلم غیرکمدی آماده نمایش دارد.

خداحافظی جواد عزتی با کمدی های سینمایی

جواد عزتی با فیلم شنای پروانه اثر محمد کارت به نمایش خانگی آمد و با سریال زخمِ کاری ساخته محمدحسین مهدویان نیز در راه است. او در این فیلم و سریال نقش هایی کاملا جدی بازی نموده و نیز 4 فیلم غیرکمدی آماده اکران دارد. آخرین انتخاب های این ستاره نشان می دهد که او از نقش های کمدی فاصله گرفته و مدتی او را در آثار کمدی نخواهیم دید.

با سریال جنایی در راه نمایش خانگی

جواد عزتی در شنای پروانه یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت. او در نقش حجت جوانی که زندگی در جنوب شهر به او اجازه نمی دهد زندگی معمولی و آرامی داشته باشد، بازی بسیار خوبی داشت و ترس ها ، جسارت، خشم، دیوانگی و معصومیت این کاراکتر را کاملا باورپذیر به نمایش گذاشت و احساسات متفاوت او را به مخاطب نشان داد، در نتیجه تماشاگر را بسیار خوب با خودش همراه کرد. اثر بعدی که عزتی به واسطه آن در مدیوم نمایش خانگی دیده خواهد شد، سریال زخمِ کاری است که به زودی منتشر می گردد. این مجموعه فضایی جنایی و رازآلود دارد و طبیعتا جواد عزتی هم به عنوان نقش اصلی سریال، متناسب با ژانر و حال وهوای آن، نقش پرچالش و ویژه ای را تجربه نموده است.

خورشید و 4 فیلم غیرکمدی

جواد عزتی در سینما هم مانند نمایش خانگی با آثار اجتماعی و نقش هایی جدی دیده خواهد شد. او این روزها خورشید را روی پرده سینما دارد و 4 فیلم دوزیست، آتابای، مغز استخوان و بعد از اتفاق هم که هنوز اکران نشده اند، هیچ کدام کمدی نیستند. البته فیلم دوزیست در لحظاتی خنده روی لب مخاطب می آورد و فیلم کاملا تلخی نیست، اما کمدی محسوب نمی گردد و نقش جواد عزتی نیز یک شخصیت جدی است. از میان این آثار، جواد عزتی در آتابای یکی دیگر از بهترین بازی هایش را در حضور کوتاه خود به نمایش گذاشته است. جواد عزتی تقریبا یک سال است که از سینما دور بوده و در فیلم جدیدی بازی ننموده، بنابراین تا زمانی که زخمِ کاری منتشر گردد و فیلم های آماده اکرانش رنگ پرده را ببینند، حالاحالاها عزتی را با نقشی بامزه و شیرین در سینما و نمایش خانگی نخواهیم دید.

منبع: همگردی
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1449

به "خداحافظی جواد عزتی با کمدی های سینمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی جواد عزتی با کمدی های سینمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید