برترین فیلم ها و سریال های زوئی سالدانیا

به گزارش تور اروپا ارزان، زوئی سالدانیا (Zoe Saldaña) به عنوان یکی از برجسته ترین ستاره های اکشن حال حاضر به شمار می رود که در فیلم های بسیار خوبی نقش آفرینی نموده و به خوبی توانسته تا توانایی های خودش را در این آثار به نمایش بگذارد. در آستانه اکران فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) به برترین فیلم های زوئی سالدانیا می پردازیم. همراه با ما باشید.

برترین فیلم ها و سریال های زوئی سالدانیا

10. مینی سریال بچه رزماری

Rosemarys Baby (2014)

مینی سریال بچه رزماری (Rosemarys Baby) محصول سال 2014 میلادی، اثری ساخته کارگردان آجنیسکا هالند (Agnieska Holland) به شمار می رود و بر اساس فیلمی به همین نام محصول سال 1968 میلادی ساخته شده است. این در حالی است که خود این فیلم نیز بر اساس رمانی نوشته ایرا لوین است. این آثار داستان زوج جوانی را روایت می نمایند که در حال دست و پنجه نرم کردن با سقط بچه خود هستند.

9. فیلم نقطه رجحان

Vantage Point (2008)

فیلم نقطه رجحان (Vantage Point) محصول سال 2008 میلادی داستان کوشش برای ترور رئیس جمهور ایالات متحده را از چندین دیدگاه مختلف روایت می نماید و یکی از آن ها نیز از دیدگاه گزارشگری به نام انجی جونز است. علاوه بر زوئی سالدانیا، از جمله دیگر بازیگرانی برجسته ای که در این فیلم نقش آفرینی می نمایند، می توان به دنیس کواید (Dennis Quaid)، فارست ویتاکر (Forest Whitaker) و سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) اشاره نمود.

8. فیلم جایگاه چشمگیر

Center Stage (2000)

فیلم جایگاه چشمگیر (Center Stage) محصول سال 2000 میلادی به شمار می رود و اولین تجربه بازیگری زوئی سالدانیا در دنیای سینما محسوب می گردد. این فیلم داستان 12 نوجوان با گذشته های مختلف را روایت می نماید که در آموزشگاه باله در نیویورک در کنار یکدیگر کوشش می نمایند تا بتوانند به پایکوب های باله حرفه ای تبدیل شوند.

7. انیمیشن کتاب زندگی

The Book of Life (2014)

انیمیشن کتاب زندگی (The Book of Life) که در سال 2014 میلادی روی پرده سینماها اکران شده بود، اثری غنی در زمینه به تصویر کشیدن داستان های عامیانه مکزیکی به شمار می رود و توانسته با دنیای مجذوب کننده و تماشایی خودش توجه بیننده های بسیار زیادی را جلب کند. در این اثر، زوئی سالدانیا صداپیشگی شخصیتی به نام ماریا را به عهده دارد که اولین تجربه صداپیشگی او در دنیای انیمیشن محسوب می گردد.

6. انیمیشن حلقه گمشده

Missing Link (2019)

انیمیشن حلقه گمشده (Missing Link) اثری به سبک استاپ موشن است که در سال 2019 میلادی روی پرده سینماها به اکران در آمد و در مراسم اسکار توانست جایزه برترین انیمیشن سال را از آن خود کند. این انیمیشن سرشار از مجذوب کنندهیت، طنز و احساسات است و داستان شخصی به نام مستر لینک را روایت می نماید که یک کاوشگر و یک ماجراجو را به خدمت می گیرد تا اقوام گمشده و دیرینه خودش را در دره افسانه ای شانگریلا پیدا نمایند.

5. فیلم بازنده ها

The Losers (2010)

زوئی سالدانیا در فیلم بازنده ها (The Losers) نقش آدمکشی اهل بولیوی به نام آیشا الفدهی را بازی می نماید و به خوبی توانسته در این نقش جای بگیرد و خودش را به عنوان ستاره اکشنی برجسته و پیروز ثابت کند. این بازیگر برای اینکه خودش را برای حضور در این فیلم محصول سال 2010 میلادی آماده کند، کوشش بسیار زیادی نموده و تمرینات فیزیکی و بعلاوه نحوه کار با سلاح را پشت سر گذاشته است.

4. فیلم پیشتازان فضا

Star Trek (2009)

فیلم پیشتازان فضا (Star Trek) محصول سال 2009 میلادی و ساخته جی جی آبرامز (J.J. Abrams) به شمار می رود و اثری بسیار پیروز محسوب می گردد. هواداران سریال اصلی استار ترک از تماشای دوباره شخصیت های محبوب خودشان روی پرده سینماها بسیار لذت بردند. در این فیلم، زوئی سالدانیا نقش ستوان نیوتا اوهورا را به تصویر می کشد و این در حالی است که در سریال اصلی محصول سال 1966 میلادی، این نقش را نیشل نیکولز بازی نموده بود.

3. فیلم کلمبیانا

Colombiana (2011)

فیلم کلمبیانا (Colombiana) محصول سال 2011 میلادی ساخته نویسندگان فیلم نیکیتا (Nikita) و فیلم لئون: حرفه ای (Léon: The Professional) یعنی لوک بسون (Luc Besson) و رابرت کام (Robert Kame) است و اثری است که توانست به خوبی زوئی سالدانیا را به یکی از برجسته ترین ستاره های اکشن تبدیل کند. او در این فیلم نقش دختر جوانی را بازی می نماید که شاهد مرگ والدینش بوده و حالا به آدمکشی خشن تبدیل شده است.

2. فیلم نگهبانان کهکشان

Guardians of the Galaxy (2014)

فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) از دنیای سینمایی مارول در سال 2014 میلادی روی پرده سینماها اکران شد. در این فیلم، زوئی سالدانیا نقش شخصیتی به نام گامورا را بازی می نماید که آدمکشی بسیار خشن و بی رحم است و با این وجود، تصمیم می گیرد تا راه دیگری را در پیش بگیرد و به همراه گروهی از افراد، جلوی اتفاقات بد در سراسر کهکشان را بگیرند.

1. فیلم آواتار

Avatar (2009)

فیلم آواتار (Avatar) به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ شناخته می گردد که از زمان اکران خود در سال 2009 میلادی توانسته همچنان این عنوان را در دست داشته باشد و پایه ریز فرنچایزی بزرگ ساخته جیمز کامرون گردد. این فیلم داستان جیک سالی را دنبال می نماید که در فضا و در سیاره ای به نام پاندورا با گونه ای به نام ناوی آشنا می گردد. او در اینجا با شخصیت به نام نیتیری با بازی زوئی سالدانا روبه رو می گردد و حالا آن ها به همراه یکدیگر سعی دارند تا جلوی تصرف این سیاره به وسیله انسان ها را بگیرند.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2004

به "برترین فیلم ها و سریال های زوئی سالدانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین فیلم ها و سریال های زوئی سالدانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید