در جستجوی خوشبختی به پله سوم چاپ رسید

به گزارش تور اروپا ارزان، کتاب در جستجوی خوشبختی توسط انتشارات نشر نو تجدید چاپ شد.

در جستجوی خوشبختی به پله سوم چاپ رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، کتاب در جستجوی خوشبختی با عنوان فرعی از ارسطو تا علم مغز اثر سیسلا باک با ترجمه افشین خاکباز از سوی انتشارات نشر نو به چاپ سوم رسید.

همه مردم به دنبال خوشبختی و شادی هستند. بسیاری معنای زندگی در لذت بردن، شادبودن و در یک کلام: خوشبختی می دانند. از کتاب ها گرفته تا شبکه های مجازی و اجتماعی از توصیه هایی برای ساختن یک زندگی شاد و خوشبخت پر شده است؛ اما همچنان بسیاری از انسان های روی زمین احساس رضایت ندارند.

معنا و ماهیت خوشبختی چیست؟ آیا خوشبختی در این دنیا دست یافتنی است؟ انواع متفاوت خوشبختی کدام اند؟ آیا لزوماً یک زندگی همراه با خوشبختی، زندگی ایست که به لحاظ اخلاقی هم صحیح است؟ خوشبختی را می توان اندازه گیری کرد؟ آیا خوشبختی به شخصیت انسان ها هم مربوط است یا فارغ از شخصیت آنها، می تواند به تملک هر انسانی دربیاید؟

سیسلا باک، فیلسوفِ برجستۀ اخلاق گرا در این کتاب سرشت خوشبختی و صندلی آن در اندیشه و آثار فلسفی دوره های مختلف را آنالیز می نماید. او در این کتاب کوشش می نماید به وسیله تجارب شخصی افراد و آنچه در زندگی دیده اید و شنیده اید و تأملات تئوریک و نظرورزانه که دربارۀ ماهیت و معنای خوشبختی بحث می نمایند به این سوالات بنیادین درباره خوشبختی پاسخ دهد. نویسنده تجارب شخصی و روزمره انسان های معمولی را به متون نظرورزانۀ نویسندگان، فیلسوفان، دانشمندان و سیاستمداران پیوند داده تا پاسخی برای این پرسش ها بیابد.

این کتاب در 9 فصل با عناوین شانس، تجربه، تعریف های ناسازگار، در باب زندگی خوش، سنجش، فراسوی خلق و خو، آیا می توان به خوشبختی پایدار دست یافت؟، توهم و محدوده خوشبختی تدوین شده است.

چاپ جدید در جستجوی خوشبختی در قطع رقعی، جلد گالینگور و 296 صفحه با قیمت 55 هزار تومان از سوی انتشارات نشر نو به بازار کتاب عرضه شده است.

4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 988

به "در جستجوی خوشبختی به پله سوم چاپ رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جستجوی خوشبختی به پله سوم چاپ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید