دو محموله غیرمجاز کوسه در استان بوشهر توقیف شد

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، حسین دلشب صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برخورد با متخلفین صید و شکار غیرمجاز را به صورت جدید در دستور کار داریم و با همراهی دیگر دستگاه های ذیربط اقدامات متنوعی در این راستا انجام می گردد.

دو محموله غیرمجاز کوسه در استان بوشهر توقیف شد

وی از توقیف دو محموله غیرمجاز کوسه در پست ایست و بازرسی شهید صلاحی دالکی در شهرستان دشتستان اطلاع داد و افزود: توقیف این محموله با تعامل مامورین انتظامی و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان انجام شد.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر با اشاره به دستگیری دو نفر در ارتباط با این پرونده اطلاع داد و اعلام کرد: با هوشیاری مامورین دو محموله از کوسه ماهیان خلیج فارس در ایست و بازرسی دشتستان کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه محموله مذکور شامل 120 قطعه انواع کوسه ماهی بود که به مقصد استان فارس بارگیری گردیده بود، گفت: متخلفین این پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر افزود: بر اساس قوانین، صید، حمل ، خرید و فروش انواع کوسه ماهیان ممنوع بوده و متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

دلشب گفت: کوسه ماهیان در بالای هرم غذایی قرار دارند و یک از عوامل تعادل اکولوژیک دریا محسوب می شوند و متاسفانه طی سنوات اخیر با صید بی رویه، این گونه ارزشمند در رده گونه های در معرض خطر انقراض قرار گرفته است.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر گفت: از صیادان و دریانوردان عزیز تقاضا داریم با جلوگیری از صید اینگونه باارزش ضامن بقای سفره دریایی خود باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 181

به "دو محموله غیرمجاز کوسه در استان بوشهر توقیف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو محموله غیرمجاز کوسه در استان بوشهر توقیف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید