رُزهای ژاپن قربانی کرونا شدند

به گزارش تور اروپا ارزان، مقامات شهری در ژاپن در اقدامی دیگر برای مهار کرونا در این کشور که همچنان آمار مبتلایان و قربانیان آن رو به افزایش است، تصمیم به قطع ده ها هزار شاخه گل رُز گرفتند.

رُزهای ژاپن قربانی کرونا شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، در حالی که مقامات این کشور کوشش می نمایند شیوع کروناویروس را به کنترل درآورند، مسئولان پارک ها برای جلوگیری از تجمع مردم تصمیم گرفتند که ده ها هزار شاخه گل رز را قطع نمایند.

بازدید از انبوه گل های لاله و استشمام رزهای بهاری در این فصل، از عادات معمول و تفریحاتِ پرطرفدار ژاپنی هاست اما بهار سال جاری مقامات محلی به دلیل نگرانی از اینکه تجمع مردم در این مکان ها منجر به شکل گیری زنجیره جدیدی از شیوع بیماری کرونا گردد با این اقدام، مانع از برگزاری جشنواره فصلی گل ها در پارک ها خواهند شد.

به همین خاطر در هفته جاری کارگران و کارکنان پارک یونو در سایتاما واقع در شمال توکیو به منظور متفرق کردن بازدیدنمایندگانِ این گل ها، قطع گل های حدود 3000 بوته رز را شروع کردند.

برگزاری جشنواره سالانه رزها سال جاری لغو شده اما این پارک هنوز به روی عموم باز است.

بیماری کووید 19 ناشی از کروناویروس جدید طبق آخرین آمار تا به امروز 12 هزار و 368 نفر را در ژاپن مبتلا نموده و جان 328 تن را نیز گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 789

به "رُزهای ژاپن قربانی کرونا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رُزهای ژاپن قربانی کرونا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید