باغ هاپئن توکیو (نقشه کشی ویلا)

به گزارش تور اروپا ارزان، در این مقاله از قسمت معرفی جاهای دیدنی ژاپن قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای توکیو یعنی باغ هاپئن را به شما معرفی کنیم و آن را مورد آنالیز قرار دهیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

باغ هاپئن توکیو (نقشه کشی ویلا)

جهت دریافت خدمات نقشه کشی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

توکیو با جمعیت حدود 13 میلیون نفری خود یکی از مدرن ترین و شلوغ ترین کلان شهرهای جهان و مرکز مالی، سیاسی و فرهنگی ژاپن محسوب میشود. پیشگامی توکیو در عرصه صنعت و فناوری جهانی بر کسی پوشیده نیست هر چند در پشت این غول صنعتی، طبیعت و فرهنگی ژرف قرار گرفته است.

ترکیب حیرت انگیز دریا، کوه، دریاچه، رودخانه و پارک، توکیو را به روح باستانی شرق تبدیل نموده است و این آرامشی عمیق را به شهروندان و بازدیدکنندگاه این شهر پر جنب و جوش هدیه می نماید. همین عوامل جاذبه های گردشگری توکیو را بسیار خواستنی نموده و علاقمندان بسیاری را به سوی این شهر میکشاند. توسعه توکیو هرگز باعث خدشه دار شدن فرهنگ کهن ژاپن نشده و روح فرهنگ سامورایی در این شهر همواره جاری است. برگزاری جشنواره های باشکوه فرهنگی در توکیو نمایانگر این است که مردم این سرزمین، این حقیقت را که سربلندی امروز آن ها مدیون فرهنگ غنی دیروز آن هاست، هرگز از یاد نبرده اند.

یکی از جاذبه های بسیار زیبای شهر توکیو باغ هاپئن می باشد.

باغ هاپئن یک باغ کلاسیک و بسیار زیبا در ژاپن و شهر توکیو است که از گیاهان زیبا و عجیبی از جمله درختان بن سای 500 ساله پر شده است.

داخل این باغ رستوران، کافه و چای خانه تاریخی در عمارت نیز موجود است که منظره ها بسیار دیدنی این باغ از داخل آن ها قابل مشاهده است. داخل این باغ بعلاوه دریاچه ای وجود دارد که زیبایی بسیار بی نهایتی را داراست که از سایه درخت هایی که روی آب افتاده رنگ سبز به خود گرفته است.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1936

به "باغ هاپئن توکیو (نقشه کشی ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ هاپئن توکیو (نقشه کشی ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید