تور چین: شناسایی 30 مورد ابتلا به کرونا در چین

به گزارش تور اروپا ارزان، چین 30 مورد ابتلا به کووید 19 را تایید نموده است.

تور چین: شناسایی 30 مورد ابتلا به کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، داده های کمیسیون ملی بهداشت چین، روز سه شنبه شناسایی 30 مورد تازه کووید 19 تأیید شده، با 17 مورد انتقال محلی و 13 مورد از خارج از کشور را اطلاع رسانی کرد.

علاوه بر این، 22 مورد ابتلای بدون علامت ثبت شده که چهار مورد از آنها به صورت محلی منتقل شده؛ ضمن اینکه 356 بیمار بدون علامت همچنان تحت نظر پزشک هستند.

تعداد مبتلایان تأیید شده در سرزمین اصلی چین در حال حاضر96 هزار و 601 نفر است و تعداد افراد جان باخته در اثر آن بدون تغییر در عدد 4636 به جای مانده است.

با شیوع کرونا در ووهان، جدا از مسائلی مانند بیمارستان سازی، رعایت فاصله اجتماعی، دعوت مردم به شستن دست ها و زدن ماسک، قرنطینه شهرها و استان های چین از جمله این شهر 11 میلیون نفری و استان 50 میلیونی هوئبی، قرنطینه خانگی هم در تمامی شهرها و استانهای دیگر چین اعمال شد تا این کشور بتواند شیوه همه گیری کرونا را کنترل کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1657

به "تور چین: شناسایی 30 مورد ابتلا به کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: شناسایی 30 مورد ابتلا به کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید