طرح آلمان برای ممانعت از ورود انگلیسی ها به اتحادیه اروپا

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرگزاری رویترز از قصد آلمان برای ممانعت از ورود شهروندان انگلیس به اتحادیه اروپا اطلاع داد و نوشت: آنگلا مرکل این کار را با هدف جلوگیری از انتشار ویروس دلتا انجام می دهد.

طرح آلمان برای ممانعت از ورود انگلیسی ها به اتحادیه اروپا

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به نقل از این خبرگزاری انگلیسی، آلمان کوشش خواهد نمود مسافران انگلیسی را صرفنظر از اینکه واکسن کووید-19 را تزریق نموده اند یا خیر، از ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا منع کند.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان میخواهد نام انگلیس را در لیست کشورهایی که از نقطه نظر شیوع ویروس دلتا نگران نماینده هستند، بیاورد.

رویترز اضافه کرد: این طرح قرار است به وسیله مقامات ارشد اروپایی و ملی در کمیته یکپارچه واکنش بحران سیاسی اتحادیه اروپا مورد بحث و آنالیز قرار می گیرد و کشورهای یونان، اسپانیا، قبرس، مالت و پرتغال مخالفان این طرح خواهند بود.

مرکل قرار است هفته آینده با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس ملاقات کند.

انگلیس میخواهد ماه آینده از برنامه هایی رونمایی کند که به افراد کاملا واکسینه شده اجازه می دهد بدون محدودیت به همه کشورها به جز کشورهای با بالاترین خطر ابتلا به کووید-19 سفر نمایند.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1506

به "طرح آلمان برای ممانعت از ورود انگلیسی ها به اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح آلمان برای ممانعت از ورود انگلیسی ها به اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید