مسی مسائل بارسلونا را پنهان می نماید (یادداشت)

به گزارش تور اروپا ارزان، پابلو اخئا ، بارسلونا و ارنستو والورده خوش شانس هستند که در تیمشان بازیکنی مثل لیونل مسی با توانایی های ابرانسانی دارند. آنها بازیکنی دارند که می تواند بین پنج نفر شوتی ناباورانه بزند، بازیکنی که هر وقت بخواهد می تواند جریان بازی را تغییر دهد یا پاسی بدهد با دقت یک جراح اما اینها نباید مانع والورده برای دیدن مسائل تیمش باشد.

مسی مسائل بارسلونا را پنهان می نماید (یادداشت)

درست است که بارسلونا می تواند مثل همیشه مالکیت توپ داشته باشد اما این هم صحت دارد که بارسلونا بیش از پیش در زمان نداشتن توپ به زحمت می افتد و مارک آندره ترشتگن بیشتر از آنچه بارسلونا می خواهد به داد تیم می رسد.

با دقت در حرکات خط میانی بارسلونا در برد چهارشنبه مقابل پی اس وی آیندهوون، ایوان راکیتیچ نزدیکتر به سرخیو بوسکتس بازی می کرد و فیلیپ کوتینیو چند متر جلوتر از هم تیمی کرواتش قرار داشت و این یعنی همه تیم عقب تر بازی می کرد. در کناره ها، یوردی آلبا جلو بازی می نماید اما در طرف راست هنوز سرخی روبرتو و نلسون سمدو به خوبی نتوانسته اند متقاعدنماینده بازی نمایند.

کاتالان ها فصل قبل از نداشتن سیستم چرخشی ضربه خوردند و برای همین والورده تغییرات بیشتری در ترکیب اصلی خود نسبت به فصل قبل ایجاد می نماید. -

در بازی با آیندهوون در حالی که صعود تیم قطعی شده بود، والورده با هدف صدرنشینی تغییرات زیادی ایجاد نکرد و اگرچه عثمان دمبله را بیرون کشید اما راکیتیچ و بوسکتس را در زمین نگه داشت در حالی که منتظر چنین لطفی بودند.

بارسلونا با پیروزی مقابل آیندهوون صدرنشینی را قطعی کرد و وضعیت خوبی در لالیگا دارد اما شاید کادر فنی این تیم باید بیشتر به فکر برطرف مشکلاتی باشد که فصل گذشته گریبان شان را گرفت.

منبع: مارکا

  • خلاصه بازی آیندهوون 1 - بارسلونا 2 (ویدیو)
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 243

به "مسی مسائل بارسلونا را پنهان می نماید (یادداشت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی مسائل بارسلونا را پنهان می نماید (یادداشت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید