معرفی تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری تایوان

به گزارش تور اروپا ارزان، تایوان در یک جزیره واقع شده و تحت تاثیر همه کشورها دنیا قرار گرفته است. با این حال، فرهنگ خود را بسیار منحصر بفرد حفظ می نماید. امروزه، علاوه بر شهرهای مدرن، تایوان دارای پارکهای ملی، طبیعت و میراث گردشگری معتبری است. با ما در مقاله دیدنی ترین جاذبه های تایوان همراه باشید تا شما را با شماری از معروف ترین جاهای دیدنی تایوان آشنا کنیم. تور مجازی بهترین جاذبه های گردشگری تایوان را از دست ندهید.

معرفی تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری تایوان

فهرست مطالب

Fo Guang Shanروستای رنگین کمانپارک ملی یوشانپارک ملی کنتینگپارک ملی TarokoTaipingshanجزیره ارغوانی رنگکائوجونگشیفنتایپه

Fo Guang Shan

این مورد از بهترین جاذبه های توریستی تایوان برای بازدید همگان باز بوده و صومعه اش هم برای مردمی که بدنبال مکانهایی برای اعمال مقدس بودایی هستند، باز است.

روستای رنگین کمان

روستای رنگین کمان تایچانگ توسط هنرمند Huang Yung-Fu در قرن بیستم ساخته شد. سرباز پیشین جنگ از دوران کودکی مهارتهای خلاقانه خود را نشان داد. پس از جنگ، روستای او با خطر تخریب روبرو شد و در نتیجه، او آغاز به نقاشی روی آنها کرد و برای حفظ روستا کوشش نمود. این هنرمند واقعا خوب و زیبا کار نموده و امروز این روستا به یکی از معروف ترین جاهای دیدنی تایوان تبدیل شده است!

پارک ملی یوشان

پارک دارای بالاترین قله ها، عمیق ترین دره ها، وادی های سرسبز و صخره های شیب دار است. با توجه به موقعیت نسبتا دور آن، پارک به صورت طبیعی و دست نخورده حفظ شده و از دیدنی ترین جاذبه های تایوان است. با وجود اینکه از تایپه دور بوده، ولی هر سال بیش از یک میلیون توریست و توریست از آن بازدید می نمایند.

پارک ملی کنتینگ

پارک در شبه جزیره ای واقع است که از آن اقیانوس دیده می گردد. پارک دارای دامنه وسیعی از حیوانات و گیاهان بوده و به وسیله اتوبوس یا حتی هواپیما به راحتی قابل دسترسی است.

پارک ملی Taroko

پارک دارای مسیرهای متعددی است که به ماجراجویان اجازه می دهند تا محو طبیعت شوند. یکی از ویژگی های هیجان انگیز و غیر معمول این دره ها، سنگ مرمرشان بوده که با استقبال توریستان روبرو می شوند.

Taipingshan

منطقه تفریحی ملی جنگل Taipingshan یک منطقه بسیار عظیم در کوهستان را شامل می گردد و دارای بعضی از مناظر واقعا قدرتمند مانند رودخانه ها، نهرها، گیاهان سرسبز، دریاچه ها، منظره ها و چشم اندازهای نفس گیر هست. یکی از ویژگی های این پارک این بوده که مسیرهای پیاده روی آسانی برای راهنمایی بازدیدنمایندگان دارد.

جزیره ارغوانی رنگ

جزیره ای که خانه قبیله Tao بوده و فقط در فاصله یک کشتی سواری کوتاه از سرزمین اصلی فاصله دارد. این جزیره به نام Moth Orchids نامگذاری شده، بر روی تپه و دره ها رشد نموده و شکوفه های زیبایی دارد. این جزیره علاوه بر جانوران و گیاهان گوناگون، دارای سواحل بسیار خوبی بوده که موجب جذب تماشاگر می شوند.

کائوجونگ

کائوجونگ در ساحل رودخانه عشق واقع شده و نقش مهمی در زندگی شهری دارد. شهر دارای یک صحنه هنری متنوع، شب زنده داری های رنگارنگ، بازارهای پر جنب و جوش و معماری بی نظیر است.

شیفن

شهر کوچکی که در تپه های رویفانگ پیدا شده، به نظر می رسد یک افسانه است. ضمناً، این شهر الهام بخش کارتون معروف Spirited Away نیز بود. این شهر تاریخی به همراه معماری سحرانگیز، سیمای مختلف فروشگاه های قدیمی، فروشگاه های غذا و چایخانه ها بسیار حیرت انگیز و جذاب است.

تایپه

تایپه یک شهر جهانی بوده که بر روی هر نوع بازدید نماینده ای باز است. مسافران غذایش را دوست دارند و به سبب غذاهای تازه، بازارها و مکانهای مختلفش برای صرف غذا، شناخته شده و مشهور است. صفهای طولانی نشان می دهند که رستورانها، کافه ها و اغذیه فروشی هایش خوب هستند.

بیشتر بخوانیدپایتخت تایوان | سفر به تایپه تایواندر ادامه بخوانیدسفر به تایوان | راهنمای توریستی در تایوانمنبع: همگردی
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1034

به "معرفی تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری تایوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری تایوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید