مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نگرانی کارمندان تسلا در خصوص اخراج شدن ناگهانی تا مشکل عجیب اینستاگرام

به گزارش تور اروپا ارزان، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نگرانی کارمندان تسلا در خصوص اخراج شدن ناگهانی تا مشکل عجیب اینستاگرام

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

قلم طراحی هوشمند موسوم به Massless یکی از برترین محصولات دنیای تکنولوژی است که به طور ویژه برای کاربران آیفون طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سایت اشتراک گذاری عکس 500px می گوید که در سال 2018 هک شده است. این اتفاق باعث شده تعداد زیادی از نام های کاربری و رمزهای عبور کاربران سرقت گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس یک نظرسنجی جدید که روی بیش از 8 هزار کارمند از غول های مختلف فناوری اجرا شده، به نظر می رسد بیشتر کارکنان شرکت تسلا به شدت نگران هستند که هر لحظه ممکن است اخراج شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس یک پیش بینی جدید از تحلیلگران بریتانیایی بنیاد Juniper Research ، استفاده از دستیارهای صوتی طی چند سال آینده به سه برابر خواهد رسید. این موسسه برآورد می نماید که تا سال 2023، 8 میلیارد دستیار دیجیتالی توسط کاربران استفاده خواهد شد. نرخ استفاده از دستگاه های صوتی تا انتها سال 2018 2.5 میلیارد دستیار بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل یک تغییر کوچک اما مهم را در iOS انجام داده است که به کاربران اجازه می دهد راهی ساده تر برای مدیریت اشتراک گذاری برنامه های خود داشته باشند. در آخرین نسخه سیستم عامل تلفنهای همراه اپل یعنی iOS 12.1.4 و 12.2 بتا این شرکت تنظیمات مدیریت اشتراکها را اضافه نموده است، بنابراین تنها با یک کلیک روی نمایه خود در اپ استور می توانید تنظیماتی دقیق تر از همواره داشته باشید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جک دورسی؛ مدیرعامل توییتر می گوید ایلان ماسک رئیس شرکت تسلا یکی از شخصیت های مورد علاقه وی است. درواقع جک دورسی در جریان یک مصاحبه اعلام نموده از نفود ایلان ماسک در تسلا لذت می برد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی از کاربران اینستاگرام طی 24 ساعت گذشته با کاهش بی دلیل تعداد کاربران خود روبرو شده اند که این کاهش تعداد در افرادی که تعداد دنبال کنندگان بیشتری دارند محسوس تر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 295

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نگرانی کارمندان تسلا در خصوص اخراج شدن ناگهانی تا مشکل عجیب اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نگرانی کارمندان تسلا در خصوص اخراج شدن ناگهانی تا مشکل عجیب اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید