پردرآمدترین شغل های دنیا بدون مدرک دانشگاهی کدامند؟

به گزارش تور اروپا ارزان، شاید شما هم به هر دلیلی دوست ندارید در تله چندین سال درس خواندن در دانشگاه و گرفتن مدرک آکادمیک بیفتید و ترجیح می دهید از همان ابتدا وارد بازار کار شوید و درآمدزایی کنید. در این مقاله در کنار شما هستیم تا پردرآمدترین شغل های دنیا را معرفی کنیم؛ شغل هایی که پیش احتیاج آن ها مهارت های فنی است و به مدرک دانشگاهی احتیاج ندارند.

پردرآمدترین شغل های دنیا بدون مدرک دانشگاهی کدامند؟

مزیت شغل های فنی چیست؟

ابتدا باید تعریف شغل های فنی یا اصطلاحا یقه آبی را بدانیم. در زمانه ای که انقلاب های صنعتی در جهان اتفاق افتادند، کارگران بر اساس رنگ یقه لباسشان به چند دسته تقسیم شدند؛ برای مثال، یقه سفید ها تکنسین هایی بودند که با داشتن مدرک علمی بر سر کار های نظارتی و علمی تر مشغول بودند و یقه آبی ها یا کارگر ها به کار های یدی و فنی مشغول شدند.

یکی از مزیت هایی که یک کارگر یقه آبی دارد این است که لازم نیست وارد سرعت گیر دانشگاه گردد و بعد از کمی مهارت آموزی می تواند بلافاصله به عایدی زایی برسد. نگران هستید که این شغل ها عایدی چشمگیر نداشته باشند؟ این طور نیست! با شناختن پرعایدیترین شغل های جهان در حوزه کار فنی (یقه آبی )، می توانید به آن ها بپیوندید.

معرفی چند نمونه از پرعایدی ترین شغل های جهان بدون مدرک دانشگاهی

درست است که برای این شغل ها احتیاج به ابزار و مهارت های فنی دارید، اما نباید فراموش کنید که عشق و علاقه نیز عوامل مهمی هستند. پس از میان این پرعایدیترین شغل های جهان، سراغ آن هایی بروید که به آن ها علاقه دارید.

تعمیرات موبایل

آیا این روز ها کسی را دیده اید که بدون موبایل بتواند زندگی کند؟ ممکن است گذر هرکدام از این وسیله ها، حتی برای یک بار، به مغازه تعمیرات موبایل بیفتد و برای شما عایدیزایی نمایند.

مهارت های لازم برای یک تعمیرکار موبایل

تسلط بر ساختار فیزیکی و نرم افزاری موبایل

توانایی عیب یابی دستگاه ها

آشنایی با ابزار و نحوه تعمیر گوشی های موبایل

عایدی یک تعمیرکار موبایل

میانگین در آمد یک تعمیرکار موبایل در ایران از 5 تا 16 میلیون در ماه است که با بالا بردن مهارت ها، می تواند افزایش یابد. این شغل در همه جای جهان هوادار دارد و عایدی بالایی ایجاد می نماید.

برقکاری

باید به احترام نیکلاس تسلا و توماس ادیسون کلاه از سر برداریم؛ چراکه در کنار اختراع برق، شغل برقکاری را نیز به پر عایدی ترین شغل های جهان اضافه کردند. یک برقکار می تواند در حوزه هایی همانند برق ساختمان، برق صنعتی، برق خودرو و PLC فعالیت کند.

مهارت های لازم برای یک برقکار

  • شناخت سیستم و نقشه برق کشی
  • تسلط بر ابزار عیب یابی سیستم برق کشی
  • تسلط بر سیم کشی و نصب و کارگذاری اجزای سیستم برق رسانی

عایدی یک برقکار

میانگین در آمد یک برقکار در ایران از 5 تا 8 میلیون در ماه است که با بالا بردن مهارت ها، می تواند افزایش یابد. برقکاری در سراسر جهان از پرعایدیترین شغل های فنی است.

جدیدترین آگهی های استخدام برقکار را در خبرنگاران ببینید

نصب و تعمیر سیستم های گرمایشی-سرمایشی

برای همه مردم جهان مهم است که خانه و محل کارشان سیستم تهویه و گرما و سرمای استانداردی داشته باشد. از این رو، با کسب مهارت در حوزه های زیر می توانید به راحتی به عایدی چشمگیر برسید:

حوزه نصب و تعمیر پکیج های خبرنگارانی

حوزه نصب و تعمیر کولر های گازی و آبی

عایدی یک نصاب سیستم های گرمایشی-سرمایشی

عایدی یک نصاب سیستم های گرمایشی-سرمایشی در ایران می تواند بین 7 تا 15 میلیون در ماه باشد. با توجه به گران بودن هزینه مصرف انرژی در دیگر منطقه ها جهان، نصب و تعمیر ماهرانه سیستم های گرمایشی-سرمایشی یکی از پرتقاضاترین و پرعایدیترین شغل های جهان است.

برای استخدام شدن در شغل های فنی پرعایدی چه کار کنیم؟

حالا که با پرعایدی ترین شغل های جهان در حوزه فنی آشنا شدید، وقت عمل است. توصیه می کنیم از آشنایی با موارد تئوری و عملی لازم در این شغل ها آغاز کنید. می توانید به عنوان کارآموز استخدام شوید تا کسب تجربه کنید. با وجود وبسایت خبرنگاران، استخدام دیگر یک فرآیند سخت و طولانی نیست؛ کافی است اراده کنید و در یکی از پر عایدی ترین شغل های جهان مشغول شوید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1909

به "پردرآمدترین شغل های دنیا بدون مدرک دانشگاهی کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردرآمدترین شغل های دنیا بدون مدرک دانشگاهی کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید