می دانم طرفداران جام می خواهند

به گزارش تور اروپا ارزان، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد با وجود سابقه خوبی که در دوران بازی اش در این تیم از خود بر جای گذاشته، هنوز به عنوان یک مربی نزد طرفداران کاتالان ها محبوبیت ندارد.

می دانم طرفداران جام می خواهند

کومان که در اوایل دهه نود با بارسلونا قهرمان اروپا شد، تابستان سال جاری سکان راهنمایی این تیم را تحویل گرفت اما تیمش تا این مقطع از فصل پرفراز و نشیب ظاهر شده و طرفداران هم از این شرایط راضی به نظر نمی رسند.

کاپیتان سابق کاتالان هم به این موضوع اذعان داشت و گفت: هر مربی ای که به بارسلونا بیاید محکوم به کسب قهرمانی است تا طرفداران راضی باشند. ممکن است که من به خاطر سابقه دوران بازی ام در این تیم معروف باشم اما در نهایت چیزی که برای شما به عنوان یک مربی در اینجا ملاک موفقیت محسوب می گردد، کسب جام است. اگر شما به کارنامه دوران مربیگری من نگاه کنید، البته نه فقط هلند، بلکه تیم های دیگری مانند بنفیکا، والنسیا، اورتون و ساوتهمپتون، متوجه می شوید که هیچ یک از آنها آنقدر باشگاه های بزرگی نبودند که از من انتظار برود همه جام ها را ببرم.

کومان اضافه کرد: در بارسلونا باید جام ببرم تا دل طرفداران را به دست بیاورم و الان که در این تیم کار می کنم، می بینم که جام بردن به این آسانی ها هم نیست. الان به عنوان یک مربی احساس می کنم که یک سری تصمیمات باید گرفته گردد، یک سری تغییرات باید اعمال گردد، بازیکنان جوان باید فرصت بازی پیدا نمایند و بعد از مدتی باید عملکردشان را ارزیابی کرد. بنابراین یک مربی باید سخت کار کند و نشان دهد که در تیمی مثل بارسلونا موفقیت یا عدم موفقیت تیم به عملکرد مربی اش وابسته است.

منبع: فرارو
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1208

به "می دانم طرفداران جام می خواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می دانم طرفداران جام می خواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید