نقش آتش نشانی در مدیریت بحران در رادیو تهران آنالیز می گردد

به گزارش تور اروپا ارزان، تهران (پانا) - برنامهسعادت آباد از رادیو تهران چهارشنبه(7 مهرماه) در روز آتش نشانی، به موضوع نقش آتش نشانی در مدیریت بحران در شهر تهران اختصاص یافته است.

نقش آتش نشانی در مدیریت بحران در رادیو تهران آنالیز می گردد

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه سعادت آباد از رادیو تهران که شنبه تا چهارشنبه ساعت 11 تا 13 روی آنتن می رود مجله ای با رویکرد خبری - تحلیلی که در کنار پرداختن جدی به مسائل و موضوعات سیاسی، اجتماعی و بین الملل، نگاه طنز و نقادانه به مسائل روز دارد.

تنوع بخش های کوتاه خبری ،گزارش و مستند تحقیقی از ویژگی های این برنامه است، سعادت آباد حول یک موضوع نمی گردد و از تنوع موضوعی برخوردار است؛ از همین رو بخش های متنوع و مختلفی را شامل می گردد. در روز چهارشنبه(7 مهرماه) به مناسبت روز آتش نشانی، بخشی از این برنامه به گفت وگو پیرامون موضوع نقش آتش نشانی در مدیریت بحران در شهر تهران اختصاص یافته است.

برای پیگیری مسئله مطرح شده در هر برنامه یک گفتگوی کوتاه پیش بینی شده است و نحوه تعامل با مخاطبان در قالب نظرسنجی پیامکی به صورت سوالی طرح شده و مخاطبان با انتخاب گزینه نظرات خود را اعلام می نمایند.

لازم به ذکر است؛ توجه به فضای مجازی و ارتقاء سواد رسانه ای مخاطبان در این برنامه با اسم بخشفجازی دیده شده است، ضمن این که به آنالیز و تحلیل ترندهای فضای مجازی می پردازد، واکنش های کاربران در مواجهه با خبرهای جعلی و شایعات را منعکس می نماید.

بخش نمایشی طنز با حضور بازیگر طنز، اطلاع رسانی اخبار مهم روز، پیگیری مطالبات شهروندان در ارتباط تلفنی با مسئولان و ایجاد شور و نشاط با پخش موسیقی های مناسب از دیگر رویکرد های برنامه سعادت آباد است.

حال خوب بخش دیگری از این برنامه سعادت است که در این قسمت اتفاقات خوشایند و خوبی که به صورت مردمی رقم می خورد، منعکس می گردد. در بخشمستند مستندی از مسائل و مسائل اجتماعی و یا مسائل مهم سیاسی و بین الملل تقدیم حضور مخاطبان خواهد شد.

اطلاع رسانی، تبیین درست مسائل و رویدادهای سیاسی، اجتماعی و بین الملل برای مخاطبان با ارائه تحلیل های قانع کردن نماینده و ریشه یابی مسائل و مسائل مهم مرکز از ضرورت های فراوری این برنامه است که با پیگیری موضوعاتی که دغدغه شهروندان استان تهران است و ارائه راه حل جهت کاهش چالش های موجود تهیه و پخش می گردد.

برنامهسعادت آباد با هدف امید آفرینی و ارتقاء نشاط اجتماعی در میان مردم استان تهران و شهروندان مرکز، از گروه تهران و رویدادها با دو گروه برنامه ساز به تهیه نمایندگی فرشته علیپور و مریم سادات آصفی به صورت هفتگی روی آنتن رادیو تهران می رود.

تهیه نماینده این هفته برنامه مریم سادات آصفی و گوینده آن سعید پور محمودی است. عوامل دیگر که در این هفته با برنامه سعادت آباد همکاری می نمایند عبارتند از؛ بازیگر طنز حمید پارسا، مستندساز فاطمه عبدالوند و رها رمضانی، آیتم ساز مصطفی خواجه حسینی، نویسنده مهرشاد مرتضوی، گزارشگر مهدی اسماعیلی، کارشناس جعفری و سامان نیازی، هماهنگی غزال عمیدی و ارتباطات جعفر ابراهیمی.

سعادت آباد روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 به صورت زنده از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1611

به "نقش آتش نشانی در مدیریت بحران در رادیو تهران آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش آتش نشانی در مدیریت بحران در رادیو تهران آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید