نورانی نژاد: اصلاحات نیازمند ساختار دموکراتیک تر است ، جریان اصلاحات فرایند تغییر را کج دار و مریز طی می کند

به گزارش تور اروپا ارزان، سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: جریان اصلاحات در شرایط جدید، نیازمند ساختاری چابک، پویا و دموکراتیک تر است و باید نظاره گر آن باشیم که در آینده این ساختار به چه سمتی پیش خواهد رفت.

نورانی نژاد: اصلاحات نیازمند ساختار دموکراتیک تر است ، جریان اصلاحات فرایند تغییر را کج دار و مریز طی می کند

حسین نورانی نژاد عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، پیرامون اختلافات سیاسی در ساختار اصلاحات، گفت: متأسفانه از گفتگو آقای عبدالله ناصری با یکی از خبرگزاری ها، سوءبرداشت هایی شکل گرفته؛ وی در مصاحبه خود اشاره کرده است که اگر شورایی تشکیل شود و یک سمت آن، آقای شکوری راد و در سوی دیگر آقای فلانی باشد، قطعاً تفاوت های سیاسی بسیاری ایجاد خواهد شد؛ آقای ناصری در این مصاحبه قصد تخریب آقای شکوری راد را نداشته است.

وی ادامه داد: جریان اصلاحات در شرایط جدید، نیازمند ساختاری چابک، پویا و دموکراتیک تر است و باید نظاره گر آن باشیم که در آینده این ساختار به چه سمتی پیش خواهد رفت. به هر مجموعه ای ایراداتی وارده است اما مهم این است که امکان اصلاح درونی در ساختار خود داشته باشد و جریان اصلاحات هم فرایند تغییر را کژدار و مریض طی کرده است.

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره عملکرد شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، گفت: شورای عالی توانست در انتخابات مجلس دهم، در تهران موفقیت هایی به دست آورد و فراکسیون امید را تشکیل دهد، هرچند که به عملکرد آن فراکسیون انتقاداتی وارد است؛ در انتخابات اسفندماه سال 1398 نیز، سازوکار های لازم را برای خود اتخاذ کرد.

نورانی نژاد با تأکید بر اینکه احزاب پیشرو در اصلاحات، دنبال سهم بندی نیستند، بیان داشت: احزاب ریشه دار که بیشترین رأی را در بدنه اصلاحات دارند، با توجه به وضع اجتماعی خود، به دنبال سهم خواهی سیاسی در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و فهرست های انتخاباتی نیستند و برای حفظ انسجام میان اصلاح طلبان از این حق چشم پوشی می کنند. سازوکار موجود باید به سمت حزبی تر شدن حرکت کند و درعین حال جایگاه احزاب هم مشخص باشد.

وی پیرامون طرح مجلس اصلاحات شرح داد: هنوز جزئیات چندانی از این طرح مشخص نیست و بهتر است که احزاب به فعالیت های خود بپردازند. معمولاً این قبیل طرح ها برای انتخابات کاربرد دارد و تا انتخابات 1400 زمان زیادی مانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 794

به "نورانی نژاد: اصلاحات نیازمند ساختار دموکراتیک تر است ، جریان اصلاحات فرایند تغییر را کج دار و مریز طی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورانی نژاد: اصلاحات نیازمند ساختار دموکراتیک تر است ، جریان اصلاحات فرایند تغییر را کج دار و مریز طی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید