کتاب دگرگونی زندگی ها در رادیو آنالیز می گردد

به گزارش تور اروپا ارزان، تهران (پانا) - برنامه رادیویی عشق کتاب فردا یکشنبه 10 بهمن ماه ساعت 16 و 30 دقیقه در رادیو سلامت به آنالیز کتاب دگرگونی زندگی ها می پردازد.

کتاب دگرگونی زندگی ها در رادیو آنالیز می گردد

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سارا شریفی، تهیه کننده در این باره می گوید: این برنامه در قالب آیتم های متنوع روزهای یکشنبه از رادیو سلامت پخش می گردد. در برنامه روز یکشنبه 10 بهمن ماه کتاب دگرگونی زندگی ها را آنالیز می کنیم که به ارزیابی شخصیت های کتاب می پردازیم. مهمان برنامه شهرزاد محب علی مترجم است و در این باره صحبت می نماید.

برنامه عشق کتاب با هدف معرفی کتاب های حوزه روانشناسی و گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهل کتاب و قلم با هدف ترویج کتابخوانی پخش می گردد. آیتم کتاب امروز به معرفی کتاب های حوزه روانشناسی اختصاص دارد. بعلاوه آیتم کتاب تازع هم در قالب گفت و گو با مروجان کتابخوانی و کتابخوان ها پخش می گردد. دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس برنامه است.

در معرفی کتاب که نویسندگان آن دیوید مالان و پاتریشیا کاگلین دلاسلوا هستند، آمده است: این صفحات حاوی دو مضمون اصلی است: داستان زندگی من و سرگذشت روان کاوی. این دو سخت به هم آمیخته اند. این اثر نشان می دهد که چگونه روان کاوی تنها جان مایه زندگی ام بوده است و به درستی بیان می دارد که در قیاس با رابطه ام با آن علم، هیچ یک از تجارب شخصی ام علاقه ای در من برنمی انگیزد.

حال که به یک عمر کوشش و تقلا نظر می اندازم، به جرأت می توانم بگویم بنیاد بسیاری چیزها را گذارده ام و از پذیرش بسیاری از نظرات سر باز زده ام. این همه در آینده به بار خواهد نشست، گرچه خود نمی توانم در باب چند و چون آن سخنی بگویم. باری، امید می برم که زمینه ای را برای پیشرفتی مهم در دانش آدمی فراهم نموده باشم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1789

به "کتاب دگرگونی زندگی ها در رادیو آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب دگرگونی زندگی ها در رادیو آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید