کلاس های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز غیرحضوری است

به گزارش تور اروپا ارزان، سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بر اساس مصوبه دانشگاه، کلاس های این دانشکده نیز به جز کلاس های دستیاری و کارورزی به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

کلاس های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز غیرحضوری است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

سمیه خرمیان، سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تخلفی در مورد برگزاری کلاس ها در این دانشکده صورت نگرفته، گفت: بر اساس مصوبه دانشگاه، کلاس های این دانشکده نیز به جز کلاس های دستیاری و کارورزی، به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

خرمیان اضافه نمود: حتی حضور دانشجویان ترم 11 را نیز در دانشکده محدود نموده ایم و تقریبا این دانشجویان نیز حضور بسیار کمی در دانشکده دارند.

سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز تأکید کرد: اخبار منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد و دانشجویان سوالات خود را به وسیله مبادی رسمی دانشگاه پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1075

به "کلاس های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز غیرحضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز غیرحضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید