گواردیولا: مطمئن نیستم که نیمار در همان سطح قبلی اش به بارسلونا اسپانیا برگردد

به گزارش تور اروپا ارزان، سرمربی سابق بارسلونا از بابت اینکه آیا بازگرداندن نیمار به نوکمپ، به نفع کاتالان ها خواهد بود یا نه، مطمئن نیست.

گواردیولا: مطمئن نیستم که نیمار در همان سطح قبلی اش به بارسلونا اسپانیا برگردد

به گزارش خبرنگاران، در حالی که برآورد های متعددی درباره بازگشت نیمار به بارسلونا شنیده می گردد، پپ گواردیولا می گوید مطمئن نیست که این اتفاق به سود بارسلونا تمام خواهد شد یا نه.

نیمار 28 ساله دو سال پیش در اوج بارسلونا را برای خارج شدن از زیر سایه لیونل مسی ترک کرد اما او خیلی زود از تصمیمش پشیمان شده و قصد بازگشت دارد. با این حال بعید به نظر می رسد پاری سن ژرمنی که برای خرید او 222 میلیون یورو پرداخت، به این آسانی حاضر به فروش بازیکن برزیلی خود گردد. گواردیولا هم محتاطانه درباره عاقلانه بودن بازگرداندن نیمار به بارسلونا صحبت می نماید.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در مورد این موضوع به روزنامه آرا کاتالونیا گفت: نیمار بازیکنی خارق العاده است اما من نمی دانم که آیا بازگشت او به بارسلونا به سود این تیم خواهد بود یا نه. این موضوع درست مانند بازگشت خود من به بارسلوناست. من الان همان کسی نیستم که قبلاً در بارسلونا کار می کرد، پس نمی دانم که آیا نیمار هم همان نیماری است که قبلاً در بارسلونا بازی می کرد یا نه؛ با این حال او بازیکن بزرگی است و هیچکس در این باره شک ندارد.

گواردیولا با اشاره به اتفاقاتی که در چند فصل اخیر برای بارسلونا اتفاق افتاده و ناکامی 4 ساله این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، اضافه نمود: به نظر من بارسلونا بازیکنان خوبی دارد. این تیم همواره بازیکنان خوبی داشته است. من اخیراً گفتم که من در دوران مربیگری ام دو رقیب داشته ام که از سایرین سرسخت تر بوده اند. یکی از آنها لیورپول فصل گذشته بود و دیگری بارسلونای لوئیس انریکه. لیگ قهرمانان تورنمنت بسیار سختی است. نقش عملکرد دفاعی در رقابت های اروپایی بسیار مهم است به همین دلیل من زمانی که در بارسلونا بودم، به لیونل مسی می گفتم که از میانه میدان حمله کند. من نمی خواستم که او وارد جنگ فرسایشی گردد و اینگونه می توانست استعدادش را در 20 متر پایانی زمین به نمایش بگذارد. در بازی فصل گذشته بارسلونا مقابل لیورپول در استادیوم نوکمپ اما لئو مانند یک اسب می دوید. اگر بارسلونا لیورپول را شکست داده بود و به فینال می رسید، قهرمان می شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 387

به "گواردیولا: مطمئن نیستم که نیمار در همان سطح قبلی اش به بارسلونا اسپانیا برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: مطمئن نیستم که نیمار در همان سطح قبلی اش به بارسلونا اسپانیا برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید