11 معدن فارس از طریق مزایده عمومی وارد چرخه تولید می شوند

به گزارش تور اروپا ارزان، ایزدی گفت: در راستای فعال سازی و تمدید مجوز معادن استان فارس، پرونده 11 معدن هم ابطال شد که این معادن در ادامه از طریق مزایده عمومی وارد چرخه تولید خواهند شد.

11 معدن فارس از طریق مزایده عمومی وارد چرخه تولید می شوند

به گزارش از ، حمید رضا ایزدی رئیس سازمان صمت استان فارس در دومین شورای معادن استان فارس با تاکید بر فعال کردن معادن غیرفعال، راکد و جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی اضافه کرد: برخی معادن در سطح استان به فعال سازی، مجوز تمدید و ادامه فعالیت نیاز دارند چرا که برای این معادن از سوی افراد محلی به شکل غیر قانونی، ممانعت هایی ایجاد شده است که در صورت رفع این موانع برای دولت درآمدزایی و تأثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت.

او اضافه کرد: به همین علت پرونده 11 معدن هم ابطالشد، این معادن در ادامه از طریق مزایده عمومی وارد چرخه تولید خواهند شد.

رئیس سازمان صمت استان فارس با تاکید بر لزوم توازن منافع معادن در سطح استان گفت: ضرور است که منافع معادن از تمرکز گرایی خارج و در سطح استان پراکنده شود تا تمامی شهرستان ها از آن بهره مند شودند.

ایزدی به حفظ محیط زیست تاکید کرد و گفت: با همکاری سازمان محیط زیست و منابع طبیعی برآنیم که معادن تازه اکتشاف شده را به چرخه تولید در آوریم تا ضمن رعایت مسائل زیست محیطی و حفظ پوشش گیاهی در شرایط اقتصادی استان هم تأثیر خوبی برجا گذارد.

او تاکید کرد: در راستای بهره برداری معادن لازم است که با استفاده از نیرو های ماهر و تکنولوژی های تازه به سمت بالا بردن کیفیت تولید و فرآوری معادن قدم برداریم.

در سال 1399 شورای معادن استان 47 مصوبه داشت که 42 مصوبه کاملاً اجرایی شد و 5 مصوبه هم در حال پی گیری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1566

به "11 معدن فارس از طریق مزایده عمومی وارد چرخه تولید می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 معدن فارس از طریق مزایده عمومی وارد چرخه تولید می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید