2 مهر؛ زمان اطلاع رسانی برای ثبت نام در دانشگاه های کشور

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس سازمان سنجش گفت: داوطلبان کنکور سراسری برای اطلاع از نحوه ثبت نام در دانشگاه دوم مهر به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایند.

2 مهر؛ زمان اطلاع رسانی برای ثبت نام در دانشگاه های کشور

رئیس سازمان سنجش گفت: داوطلبان کنکور سراسری برای اطلاع از نحوه ثبت نام در دانشگاه 2 مهر به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند.

عبدالرسول پورعباس گفت:در آزمون سراسری سال 1401 تمام دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی تعداد 479 هزار داوطلب قبول شده اند که از این تعداد 180 هزار و 466 داوطلب در رشته های تحصیلی با آزمون و 298 هزار و 534 داوطلب در پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته شده اند که حدود 58 درصد پذیرفته شدگان زن و حدود 42 درصد مرد هستند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گفت: پذیرفته شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت نام، علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه منتشر شده در درگاه سازمان سنجش، ضرورت دارد در تاریخ 2 مهر به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

پورعباس اضافه نمود: نتایج مربوط به سایر رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به جز رشته های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی همزمان به وسیله درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می گردد و متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می توانند در یکی از کد رشته محل های قبولی ثبت نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نخواهند بود.

خبرنگاران علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1943

به "2 مهر؛ زمان اطلاع رسانی برای ثبت نام در دانشگاه های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مهر؛ زمان اطلاع رسانی برای ثبت نام در دانشگاه های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید