آغاز مرحله تازه ثبت نام متقاضیان مسکن ملی در استان اردبیل

به گزارش تور اروپا ارزان، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز مرحله تازه ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در 6 شهر این استان خبرداد.

آغاز مرحله تازه ثبت نام متقاضیان مسکن ملی در استان اردبیل

به گزارش خبرنگاران اردبیل شهرام باباخانی گفت: بازگشایی مجدد سامانه طرح اقدام ملی مسکن برای شهر های اصلاندوز، پارس آباد، گرمی، نمین، هشتجین و رضی در استان اردبیل همزمان با استان های دیگر شروع شده و متقاضیان نو و واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir و دریافت اطلاعات تکمیلی موردنیاز جهت ثبت نام خود در این مرحله اقدام کنند.

وی گفت: متقاضیان ثبت نام باید دارای چهار شرط ذیل باشند :

1- فاقد زمین یا واحد مسکونی

2-پنج سال سابقه سکونت در شهر محل تقاضا

3- عدم استفاده از امکانات دولتی یا امکانات نهاد های عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن

4-متاهل یا سرپرست خانوار باشند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: با اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبت نام دور نو طرح اقدام ملی مسکن شروع شده و تا 25 خردادماه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل هم به انجام می رسد.

باباخانی شرط اول برخورداری از طرح اقدام ملی مسکن را داشتن فرم (جیم) سبز گفت و ادامه داد: نباید متقاضیان زمین، مسکن و تسهیلات ساخت را از دولت دریافت کرده باشند.

وی زنان سرپرست خانوار و زوجین را در اولویت بهره مندی از طرح اقدام ملی مسکن گفت و گفت: متقاضیان باید پنج سال سکونت شهر های اعلام شده را داشته باشند و در کنار آن چک برگشتی و معوقه تسهیلات بانکی نداشته باشند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از افزایش وام ساخت طرح اقدام ملی مسکن از 100 میلیون تومان به 150 میلیون تومان خبرداد و اضافه کرد: در این زمینه اقدامات خوبی با همکاری بانک مسکن اجرا شده که امیدواریم این کار به همراه آورده به موقع متقاضیان به تکمیل واحد ها و تحویل آن ها منجر شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1513

به "آغاز مرحله تازه ثبت نام متقاضیان مسکن ملی در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مرحله تازه ثبت نام متقاضیان مسکن ملی در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید