افراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکسیک میلیارد تومان؛ قیمت ماشینی که حتی نمی توانید سوارش شوید!، عکسلباس جذابیت بر تن رنو داستر، کراس اور محبوب آفرودی، عکس

به گزارش تور اروپا ارزان، تویوتا یاریس هیبرید هاچ بک، یکی از کمیاب ترین خودروهای تویوتا در ایران محسوب می شود.طبیعتا با خودروی خاصی روبه رو نیستیم و علت این کمیابی، به اعمال مجدد تحریم ها و ممنوعیت واردات در سال 2018 برمی شود.

افراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکسیک میلیارد تومان؛ قیمت ماشینی که حتی نمی توانید سوارش شوید!، عکسلباس جذابیت بر تن رنو داستر، کراس اور محبوب آفرودی، عکس

امیرمسعود عابدین: آخرین نسخه وارد شده به ایران از یاریس، به مدل 2016 آن برمی گردد.مردم از این خودرو استقبال نسبتا خوبی کردند و ایرتویا را وادار به واردات نسخه 2018 و هیبرید آن به ایران کرد.

طراحی یاریس 2018 مجذوب کننده تر و جوان پسندتر از نسل قبل خود شده بود و مطابق با سیاست های تازه تویوتا برای محصولات خود بود.

چراغ های جلو بزرگتر از نسل قبل شده و کشیدگی مدل قبلی را از دست داده است.با ایجاد فضاهای مختلف، جلوپنجره خودرو بزرگتر شده و ظاهری تهاجمی و عضلانی تر برای این هاچ بک کوچک ژاپنی در نظر گرفته شده بود.

اگر واردات ادامه پیدا می کرد، احتمالا شاهد ورود نسخه های دو رنگ این خودرو می بودیم و محدود به همین رنگ های سفید واردات شده نمی شد.

همان تغییراتی که برای چراغ های جلو اتفاق افتاده بود، در قسمت عقب هم به نوعی دیده می گردد.سبک طراحی چراغ ها در این قسمت V شکل شده و فضایی اسپرت را تلقی می نماید.

قسمت های پایینی سپر عقب همچنان طراحی ساده و مالی خود را حفظ نموده اند.

بیشتر بخوانید:

یک میلیارد تومان؛ قیمت ماشینی که حتی نمی توانید سوارش شوید!/ عکس

لباس مجذوب کنندهیت بر تن رنو داستر، کراس اور محبوب آفرودی/ عکس

کابین یاریس 2018 نسبت به نسل قبل طراحی ساده تری پیدا کردو اجزای این بخش بیشتر شکل گرد مانند به خود گرفتند.امکانات شاخص این خودرو عبارتند از رادار تصادف، رادار جانبی، رادار نقطه کور، مانیتور بزرگ، حالت جلوگیری از لغزندگی، آینه تاشو برقی و... .

پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی در این خودرو با همکاری یک پیشرانه برقی 45 کیلوواتی، جمعا حدود 100 اسب بخار قدرت فراوری می نماید.شتاب صفر تا صد یاریس 2018 حدود 11.5 ثانیه اعلام شده است.

وظیفه انتقال قدرت برعهده یک گیربکس eCVT است که نسبت به گیربکس های عادی CVT، آغاز به حرکت بهتری دارد.مصرف سوخت این خودرو در بدترین حالت 3.3 لیتر در جاده است.

اما به بحث شیرین قیمت ها می رسیم؛جایی که این خودرو با توجه به عمر 5 ساله اش، در بازه قیمتی 15 هزار دلاری قرار گرفته است و در واقع با در نظر گرفتن طرح های ویژه خودروسازان برای خودروهای تازه، کسی آنچنان به این خودرو نگاه نمی نماید.

اما در کشورمان، به علت کمیابی و در دسترس نبودن راحت این خودرو، قیمتی 4 میلیارد تومانی، یعنی معادل 80 هزار دلار برایش معین می گردد!ترجیح می دهیم که وصف این اوضاع نابسمان را به شما مخاطبین بسپاریم!

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 تیر 1402 بروزرسانی: 19 تیر 1402 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2070

به "افراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکسیک میلیارد تومان؛ قیمت ماشینی که حتی نمی توانید سوارش شوید!، عکسلباس جذابیت بر تن رنو داستر، کراس اور محبوب آفرودی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکسیک میلیارد تومان؛ قیمت ماشینی که حتی نمی توانید سوارش شوید!، عکسلباس جذابیت بر تن رنو داستر، کراس اور محبوب آفرودی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید