بازیکنان لالیگایی در راه استقلال؟

به گزارش تور اروپا ارزان، خبر ورزشی نوشت: استقلال در فصلی که گذشت آمانوف به همراه سیلوا و یامگا را به عنوان بازیکنان خارجی در اختیار داشت که در میانه های راه آمانوف هافبک ازبک اردوی تیم آبی را ترک کرد و به تیم نسف قارشی در ازبکستان پیوست.

بازیکنان لالیگایی در راه استقلال؟

از آنجایی که سهمیه بازیکنان خارجی در فصل تازه افزایش پیدا نموده، در صورت محول شدن راهنمایی تیم استقلال به جواد نکونام پیش بینی می گردد، این مربی2، 3بازیکن از لالیگا به ترکیب تیم اضافه کند. او فصل گذشته در تیم فولاد هم یکی دو بازیکن از لیگ اسپانیا به ترکیب تیمش اضافه نموده بود. یکی از بازیکنان شاخص اسپانیایی که پیراهن تیم فولاد را بر تن کرد، تورس بود. همان بازیکنی که در مصاف با پرسپولیس زننده تک گل تیم فولاد بود.

جواد نکونام در شرایطی راهنمایی آبی ها را بر عهده می گیرد که فرهاد مجیدی در یک فصل بدون شکست استقلال را به قهرمانی رساند اما ریکاردو ساپینتو نتوانست این عنوان را تکرار کند. طبیعی است در چنین شرایطی جواد نکونام روی بستن تیم برای فصل آینده حساس باشد و برای قویتر کردن کادر فنی تیمش چند بازیکن از لالیگا به ترکیب تیم اضافه کند. جواد نکونام سال های سال در لالیگا بازی نموده و نسبت به بازیکنان این لیگ شناخت کافی دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2061

به "بازیکنان لالیگایی در راه استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان لالیگایی در راه استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید