تور ارزان دبی: بانوان راهنمای گردشگری به نمایشگاه اکسپو دبی اعزام شدند

به گزارش تور اروپا ارزان، دومین گروه بانوان راهنمای گردشگری که از استان های مختلف انتخاب شده اند، برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های کشور ایران در عرصه های مختلف، به نمایشگاه اکسپو دبی اعزام شدند.

تور ارزان دبی: بانوان راهنمای گردشگری به نمایشگاه اکسپو دبی اعزام شدند

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش مجله گردشگری خبرنگاران و به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نشستی با حضور علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری کشور، علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار گردید. هدف این نشست اعزام چهار نفر از بانوان راهنمای گردشگری به نمایشگاه اکسپو دبی بود.

شالبافیان در این نشست اعلام کرد که بیش از 192 کشور دنیا در نمایشگاه بین المللی اکسپو، شرکت می نمایند و این می تواند برای معرفی توانمندی های ایران، هدفی ملی باشد. هر یک از نهادهای متولی سعی دارند در این رویداد، گامی موثر برای حفظ منزلت جمهوری اسلامی ایران بردارند.

شالبافیان بعلاوه عنوان نمود که نخستین بخش از پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو، مختص بخش گردشگری است. علاوه براین یکی از اصلی ترین همکاری هایی که معاونت گردشگری در غرفه مورد نظر انجام داده، کوشش برای ساخت محتوا و معرفی ظرفیت های گردشگری، تاریخی و فرهنگی کشور است. این امر با اعزام تیم راهنمایان گردشگری صورت می گیرد تا اطلاعات در سطحی حرفه ای و به شکلی صحیح ارائه گردد.

معاون گردشگری کشور اشاره نمود که دو هفته گذشته نخستین تیم راهنما به دبی اعزام شدند. این تیم برای تشریح ظرفیت ها و پاسخ دهی به سوالات بازدید نمایندگان غرفه جمهوری اسلامی ایران، آمادگی لازم را دارند.

او بعلاوه اضافه نمود در روزهایی ابتدایی این نمایشگاه، بازتماشامایندگان فقط از غرفه ایران بازدید می کردند، اما با اعزام تیم راهنما، می توان اطلاعات را در سطحی شایسته به آن ها ارائه داد.

شالبافیان تأکید داشت که بازخوردهای خوبی از اعزام و فعالیت راهنمایان تخصصی گردشگری در غرفه ایران دریافت نموده ایم. علاوه براین کوشش داریم تا میزبانی شایسته ای از بازتماشامایندگان به ویژه در رویدادهای مطرح و ملی که برنامه های متنوعی در پاویون جمهوری اسلامی ایران اجرا خواهد شد، به عمل آوریم.

او در ادامه گفت که راهنمایان گردشگری ایران، علاوه بر معرفی ظرفیت های گردشگری ایران و پاسخ به سوالات بازتماشامایندگان، از عینک های واقعیت افزوده هم برای تماشا مجازی جاذبه های گردشگری کشور، استفاده خواهند کرد.

طبق گفته های معاون گردشگری کشور، انتخاب راهنمایان گردشگری برای نمایشگاه اکسپو، با توجه به سوابق فعالیت آنها، تورهایی که در خارج و داخل کشور برگزار نموده اند، مهارت هایی اجتماعی و تسلط به زبان های بین المللی بوده است.

بعلاوه محتواسازی از این نمایشگاه بزرگ بین المللی و جمع آوری اطلاعات به دست آمده، به عهده تیم اعزامی خواهد بود و ذینفعان داخلی مجاز به نشر این اطلاعات هستند.

شالبافیان در سرانجام این نشست از حمایت های وزارت صمت و همکاری شایسته سازمان توسعه و تجارت و شرکت نمایشگاه های بین المللی، در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های مشترک جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اکسپو دبی قدردانی کرد.

علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران و حسن زمانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران نیز که در این نشست حضور داشتند، اقدامات صورت گرفته برای شرکت در این نمایشگاه و گزارشات لازم در این باره را اعلام کردند.

پیمان پاک گفت که حضور راهنمایان گردشگری ایران و معرفی شایسته کشور به وسیله این راهنمایان حائز اهمیت است. بعلاوه اعلام کرد تعداد بازدید نمایندگان از غرفه جمهوری اسلامی ایران بیش از 600 هزار نفر بوده و بدون شک به علت حضور و مشارکت راهنمایان گردشگری، این آمار حاصل شده است.

گفتنی است که نمایشگاه اکسپو از تاریخ 9 مهرماه 1400 برگزار گردیده و تا 11 فروردین ماه 1401 به مدت 6 ماه، در شهر دبی کشور امارات برپا خواهد بود.

منبع: علی بابا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1855

به "تور ارزان دبی: بانوان راهنمای گردشگری به نمایشگاه اکسپو دبی اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: بانوان راهنمای گردشگری به نمایشگاه اکسپو دبی اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید