برگزاری جلسه ستاد هماهنگی مالی روابط خارجی با موضوع کمیسیون های مشترک مالی

به گزارش تور اروپا ارزان، تهران (پانا) - در راستای فعال سازی هرچه بیشتر کمیسیون های مشترک مالی با کشورهای مختلف جهت افزایش مبادلات تجاری با کشورها، معاونت دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه 24 فروردین اقدام به برگزاری جلسه فوق العاده ستاد هماهنگی مالی روابط خارجی با موضوع کمیسیون های مشترک مالی کرد.

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی مالی روابط خارجی با موضوع کمیسیون های مشترک مالی

به گزارش وزارت امور خارجه، در این جلسه که به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی مالی وزارت امورخارجه و با حضور معاونین و مدیران کل سایر وزارتخانه ها و دستگاه های مسئول در برگزاری کمیسیون های مشترک مالی برگزار شد، اهم موضوعات مرتبط با کمیسیون. های مشترک مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

از مهم ترین مطالب مطرح در این جلسه می توان به ارائه آخرین شرایط کمیسیون های ایران با سایر کشورها، پیشنهادات در جهت فعال سازی دبیرخانه های کمیسیون های مشترک، یاری به افزایش صادرات غیر نفتی کشور در امسال، انتقال فناوری، یاری به صادرات خدمات فنی و مهندسی و محصولات شرکت های دانش بنیان و بعلاوه تأکید بر مسئولیت وزارت امور خارجه در جهت راهنمایی، پیگیری و ارزیابی کمیسیون های مشترک مالی اشاره نمود.

شایان ذکر در سایه این کوشش ها در نیمه دوم سال گذشته نیز 6 کمیسیون مشترک مالی برگزار شد که تاثیر بسزایی در پیشبرد برنامه های مالی دوجانبه و افزایش حجم مبادلات تجاری با طرف های مقابل داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1865

به "برگزاری جلسه ستاد هماهنگی مالی روابط خارجی با موضوع کمیسیون های مشترک مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه ستاد هماهنگی مالی روابط خارجی با موضوع کمیسیون های مشترک مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید