تحویل 3 رام قطار از کشور چین به قطار شهری مشهد

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد گفت :3 رام از خط دو قطار شهری مشهد چند روز آینده در کشور چین تحویل ایران خواهد شد.

تحویل 3 رام قطار از کشور چین به قطار شهری مشهد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس،سیدجلال فیاضی ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پروژه های حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: سه رام از خط دو قطار شهری مشهد چند روز آینده در کشور چین تحویل ایران خواهد شد.

وی اضافه نمود: اوایل سال 95 حفاری خط سه قطار شهری مشهد شروع می گردد، حفاری خط سه قطار شهری مشهد در ابتدا از میدان فردوسی به سمت حرم مطهر رضوی انجام می گردد و پس از آن حفاری در غرب مشهد صورت می گیرد.

فیاضی توضیح داد: حمل و نقل یکی از مسائل مهم در کلان شهرها است امیدواریم در بودجه سال 95 نیز توجه ویژه ای به حمل و نقل گردد چرا که امروز بسیاری از ابعاد زندگی شهری با حمل و نقل ارتباط دارد و ما ناچاریم در این زمینه برنامه ریزی جدی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد گفت: در حال حاضر از 2221 کیلومتر خط اتوبوس رانی مشهد فقط 16 کیلومتر خط ویژه است و با توجه به اینکه اتوبوس های درون شهری تا 70 نفر ظرفیت دارد، مناسب نیست این حجم از مسافر با اتومبیل های شخصی رفت و آمد نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 472

به "تحویل 3 رام قطار از کشور چین به قطار شهری مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 3 رام قطار از کشور چین به قطار شهری مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید