تخصیص 20 میلیارد تومان تسهیلات به بافندگان فرش

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، سید کمال الدین میرهادی صبح پنجشنبه در نشستی با تولیدکنندگان فرش دستباف گفت: یکی از طرح هایی که در جهت حمایت از کار آفرین ها داریم طرح اشتغال فراگیر است که با هدف توانمندسازی نیروی کار و تامین منابع مالی به اجرا درآمده است که در قالب اجرای این طرح از سال گذشته تاکنون 20 میلیارد تومان تسهیلات به بافندگان فرش دستباف در سطح استان اصفهان اختصاص یافته است.

تخصیص 20 میلیارد تومان تسهیلات به بافندگان فرش

وی طرح فراوری مبتنی بر قرارداد را یکی دیگر از طرح های حمایت از کارآفرین و فراوری کنندگان دانست و گفت: در این قرارداد فرآیند کلی خدمات فنی، آموزشی، مشاوره، تأمین مواد اولیه و تامین بازار فروش در یک برنامه تجاری تعریف و معین می گردد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به ظرفیت استان اصفهان در فراوری فرش دستباف گفت: اجرای طرح مبتنی بر قرارداد سبب باقی ماندن صنعت فرش دستباف خواهد شد.

وی گفت: این طرح در چارچوب های معین و با نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان اصفهان به اجرا درخواهد آمد.

میرهادی با بیان اینکه دولت اعتبارات قابل توجهی را درحوزه روستایی اختصاص داده ولی از این منابع 60 الی 70 درصد نتیجه مطلوب حاصل می گردد، ادامه داد: معمولا تسهیلات در بخش هایی از فراوریات دامی و کشاورزی هزینه می گردد که بازار فروش قابل توجهی ندارد.

وی افزود: این طرح ارتباط پایداری را بین فراوریکنندگان روستایی و خریداران شهری ایجاد نموده و فراوری کننده و خریدار از کیفیت و بازار فروش محصول فراوریی مطمئن خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 185

به "تخصیص 20 میلیارد تومان تسهیلات به بافندگان فرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 20 میلیارد تومان تسهیلات به بافندگان فرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید