حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناسی در دانشگاه سیستان و بلوچستان

به گزارش تور اروپا ارزان، معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با اعضای هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان ملاقات و مصاحبه کردند.

حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناسی در دانشگاه سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، غلامرضا رضایی ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن ابزار خرسندی از حضور دکترعلیرضا شهیدی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در این دانشگاه به وی و هیئت همراه خوش آمد گفت.

سپس اقای شهیدی هدف از سفر به استان سیستان و بلوچستان را زمینه سازی جهت طرح تحول زمین شناسی و معدن در استان سیستان و بلوچستان که دومین طرح از این نوع در کشور بعد از خراسان جنوبی می باشد، بیان نمود و هدف از اجرای این طرح را افزایش ظرفیت های معدنی استان گفت.

دکتر شهیدی گفت: به زودی با آغاز فاز اول این طرح، انجام مطالعات ژئوفیزیک هوایی در پهنه ای بالغ بر 15 تا 35 هزار کیلومتر مربع اجرایی می گردد.

معاون وزیر صمت گفت: در این طرح 35 هزار کیلومتر مربع از استان سیستان و بلوچستان تحت پوشش قرار خواهد گرفت و نتیجه آن حدود 100 لایه زمین شناسی، ژئوشیمی و زمین شناسی مالی استان خواهد بود.

بعلاوه در ادامه اعضای هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان به بیان نظرات خود در این زمینه پرداختند و علاوه بر اعلام آمادگی خود جهت مشارکت در این طرح به پتانسیل های آزمایشگاهی و نیروی متخصص در گروه های زمین شناسی و معدن و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اشاره کردند.

سپس دکتر شهیدی ضمن ابراز خرسندی از توانایی اعضای هیئت علمی و پتانسل آزمایشگاهی دانشگاه، بر انعقاد تفاهم نامه در این زمینه و استفاده از این ظرفیت در دانشگاه و بعلاوه تبادل اطلاعات با دانشگاه تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1800

به "حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناسی در دانشگاه سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

2 کاربر به "حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناسی در دانشگاه سیستان و بلوچستان" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناسی در دانشگاه سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید