دوپینگ کلید خورد ، حضور بازیگران هیولا در یک طنز نوروزی

به گزارش تور اروپا ارزان، سریال نوروزی دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی مدتی است کلید خورده و تصویربرداری آن در سکوت خبری ادامه دارد.

دوپینگ کلید خورد ، حضور بازیگران هیولا در یک طنز نوروزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سریال، سریال دوپینگ سریال نوروزی شبکه 3 سیماست که به تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی این روزها در حال تصویربرداری است. این سریال چندی پیش در سکوت خبری کلید خورده است.

تصویربرداری این سریال نیز در سکوت خبری پیش می رود و مقصودی کارگردان فیلم سینمایی خجالت نکش به عنوان اولین تجربه تلویزیونی خود، کارگردانی آن را بر عهده دارد. برزو نیک نژاد کارگردان سینما و تلویزیون که سریال نوروزی قرعه و فصل های اول و دوم سریال دردسرهای عظیم را در کارنامه دارد، گروه تولید سریال را در بخش هایی همراهی می کند. دوپینگ مضمونی کمدی - فانتزی دارد و فیلمنامه آن را مقصودی به نگارش درآورده است. او نویسنده سریال های ساختمان 85 و گمشدگان بوده و فیلمنامه پینگ پنگ را هم با همکاری افرا جورابلو نوشته است.

از جمله بازیگرانی که به سریال دوپینگ پیوسته اند می توان به هادی حجازی فر، شبنم مقدمی، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد اشاره کرد. برخی از این بازیگران با سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی حضور داشتند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 612

به "دوپینگ کلید خورد ، حضور بازیگران هیولا در یک طنز نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوپینگ کلید خورد ، حضور بازیگران هیولا در یک طنز نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید