دو هیات ایرانی اواخر هفته در جده و ریاض مستقر می شوند، فعال شدن موافقت نامه از سرگیری پروازها میان ایران و

به گزارش تور اروپا ارزان، ایلنا نوشت: مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه گفت: پیش بینی ما این است که تا اواخر هفته هیات ایرانی به عربستان عزیمت کند. رایزنی اولیه را در این خصوص با عربستان داشتیم و این هیات در قالب دو گروه یکی در جده و دیگری در ریاض برای ترمیم شرایط و آمادگی برای بازگشایی سفارتخانه ها مستقر می شوند.

دو هیات ایرانی اواخر هفته در جده و ریاض مستقر می شوند، فعال شدن موافقت نامه از سرگیری پروازها میان ایران و

علیرضا عنایتی دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه با اشاره به بازگشایی سفارتخانه های دو کشور ایران و عربستان بیان کرد: هیأت طرف ایرانی در وزارت خارجه الان مراحل نهایی خود را می گذراند و کارهای اداری در حال اجرا است.

وی گفت: پیش بینی ما این است که تا اواخر هفته این هیات به عربستان عزیمت کند. رایزنی اولیه را در این خصوص با عربستان داشتیم و این هیات در قالب دو گروه یکی در جده و دیگری در ریاض برای ترمیم شرایط و آمادگی برای بازگشایی سفارتخانه ها مستقر می شوند.

دستیار وزیر امور خارجه با اشاره به دیگر توافق های انجام شده در ملاقات وزرای خارجه دو کشور یادآور شد: موافقت نامه حمل و نقل هوایی موافقت نامه دیگری است که در اینجا تاکید شد هیات های فنی با هم خواهند نشست برای اینکه این موافقتنامه و سایر موافقت نامه ها را فعال نمایند.

وی گفت: بر اساس همین موافقتنامه مقرر شد که پروازهای ایران و عربستان از مبدا و مقصد دو کشور از سر گرفته گردد، این را می توان تعریف یک ارتباط مردمی در باب مناسبات ایران و عربستان تفسیر کرد.

310310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2032

به "دو هیات ایرانی اواخر هفته در جده و ریاض مستقر می شوند، فعال شدن موافقت نامه از سرگیری پروازها میان ایران و" امتیاز دهید

1 کاربر به "دو هیات ایرانی اواخر هفته در جده و ریاض مستقر می شوند، فعال شدن موافقت نامه از سرگیری پروازها میان ایران و" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو هیات ایرانی اواخر هفته در جده و ریاض مستقر می شوند، فعال شدن موافقت نامه از سرگیری پروازها میان ایران و"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید