روزانه بیش از 200 شهروند جنوب شهر آموزش ترافیکی می بینند

به گزارش تور اروپا ارزان، شهردار منطقه 19 از آموزش های مجازی معاونت ترافیک این منطقه در دوران شیوع کرونا و بهره مندی روزانه بیش از 200 شهروند منطقه اطلاع داد.

روزانه بیش از 200 شهروند جنوب شهر آموزش ترافیکی می بینند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی با اشاره به اهمیت آموزش های شهرک آموزش ترافیک منطقه در قانونمندی شهروندان و رفتارهای صحیح ترافیکی گفت: به همین منظور روزانه نزدیک به 240 فراگیر اعم از راننده و شهروند تحت آموزش های مجازی مبانی ترافیکی قرار می گیرند، ضمن اینکه اطلاع رسانی های لازم درخصوص برگزاری همایش و یا جشنواره ها نیز به وسیله این فضا به آن ها انجام می گردد.

او اضافه کرد: بخشی از آموزش های ترافیکی درخصوص نحوه استفاده از دوچرخه و ضرورت استفاده از آن در یاری به هوای پاک اختصاص دارد که به همین دلیل نیز آموزش های عملی با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت گروه های 15 نفره در رده سنی 7 تا 70 سال در فضای پارک انجام می گردد.

به گفته شهردار منطقه اجرای برنامه و جشنواره مسابقات نقاشی با موضوع شهر دلخواه من ویژه دانش آموزان، دوچرخه سواری تعادلی، داستان نویسی با موضوع آلودگی هوا، آشنایی با مفاهیم و مبانی ترافیکی ویژه بزرگسالان، فراوری محتوای مربوط به مفاهیم ترافیک و دوچرخه سواری ویژه بچه ها در قالب شعر و قصه پردازی توسط مربی آموزش ترافیک از دیگر فعالیت های آموزشی بوستان ترافیک منطقه محسوب می گردد.

بوستان ترافیک منطقه 19 به مساحت 27 هزار متر مربع در بلوار شقایق نرسیده به بزرگراه شهید کاظمی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1073

به "روزانه بیش از 200 شهروند جنوب شهر آموزش ترافیکی می بینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه بیش از 200 شهروند جنوب شهر آموزش ترافیکی می بینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید