زمان ثبت نام پذیرفته شگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

به گزارش تور اروپا ارزان، پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران از 12 تا 18 آبان ماه 99 مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

زمان ثبت نام پذیرفته شگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه علوم پزشکی تهران از 12 آبان ماه آغاز می گردد و تا 18 آبان ماه 99 ادامه دارد.

داوطلبان برای ثبت نا م و تکمیل فرایند آن با وارد کردن کد ملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور (داوطلبینی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کد ملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور استفاده نمایند) به سایت sipad.tums.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew مراجعه و نسبت به ا سکن مدارک و ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

به دلیل تداخل ثبت نام از پذیرفته شدگان سایر مقاطع، تسریع و تعجیل در امر فوق مزید امتنان خواهد بود. بدیهی است عدم تکمیل مدارک و تائید نهایی آن در موعد مقرر به منزله انصراف تلقی و مراتب به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. در ضمنً آغاز دوره از نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 و یا با تشخیص و نظر دانشکده و گروه آموزشی از نیمسال دوم 1400-1399 است.

مدارک مورد احتیاج جهت ثبت نام اینترنتی

تکمیل و اسکن فرم های ثبت نامی، اسکن دانشنامه یا گواهی موقت مقطع قبل و یا گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا 30 مهر ماه 1399 (برای دانشجویان ترم آخر)، اسکن شناسنامه (تمام صفحات) کارت ملی و عکس 3*4 (با فرمت JPEG و حجم کمتر از 50 KB)، تصویر کارت هوشمند سرانجام یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان و یا گواهی تعویض آن از مراکز پلیس + 10 مورد احتیاج است.

پذیرفته شدگان مشمول برای بهره مندی از معافیت تحصیلی لازم است سریعاً با مراجعه به سایت services.epolice.ir وارد پرتال جامع سازمانی شده و نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است قبل از آن ضرورتاً با مراجعه به اداره وظیفه عمومی شهر محل اقامت نسبت به ثبت و اتمام معافیت تحصیلی مقطع قبلی (کارشناسی) خویش اقدام لازم به عمل آورید.

پذیرفته شدگان سرباز نیز باید از طریق سایت فوق الذکر نسبت به ثبت تقاضای ترخیص از خدمت اقدام و پس از تایید آن که قاعدتاً نباید طولانی تر از 48 ساعت باشد، مجدداً نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خویش در سایت اقدام و پیگیری فرمایند. (مزید اطلاع اضافه کند که این افراد برای ترخیص از خدمت احتیاجی به ارائه نامه قبولی از دانشگاه نخواهند داشت).

داوطلبین در صورت لزوم می توانند با مراجعه به بخش آموزش سایت www.vazifeh.police.ir فیلم های آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور را ملاحظه و کسب اطلاع نمایند.

تصویر گواهی سرانجام یا معافیت از خدمات لایحه طرح نیروی انسانی و یا گواهی مبنی بر اتمام طرح خدمات قانونی تا تاریخ 31 شهریور 99 ارائه گواهی 2 سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی تا تاریخ 31 شهریور 99 برای کلیه پذیرفته شدگان رشته های (1 ـ پرستاری مراقبت های ویژه 2 ـ پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان 3 ـ پرستاری اورژانس 4 ـ مدیریت پرستاری 5 ـ تکنولوژی گردش خون)، گواهی تسویه حساب و یا تقسیط بدهی با صندوق رفاه دانشجویان، تصویر کارت سهمیه ایثارگران (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ... مورد احتیاج است.

لازم است پذیرفته شدگان همزمان با ثبت نام اینترنتی برای تکمیل فرم های آنالیز صلاحیت عمومی (گزینش) به سایت sajed.tums.ac.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ها گزینش اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرم های مذکور فرایند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. در صورت لزوم با تلفن های 021 - 88992765 و یا 09383340659 تماس حاصل کنید.

جهت آگاهی از تکمیل بودن و تائید مدارک لازم است مجددا حداکثر بعد از 48 ساعت کاری به سایت مراجعه تا پیغام ثبت نام انجام شد را مشاهده و رسید تاییدیه آن را جهت ارائه به هنگام ثبت نام حضوری در دانشکده پرینت کنید. همچنین در صورت مشاهده پیغام مدارک ناقص است لطفاً سریعا نسبت به برطرف نقص اقدام کنید.

ثبت نام نمایندگان لطفاً جهت اطلاع از زمان دقیق آغاز دوره (که در حال حاضر و به علت شیوع بیماری کووید 19 به صورت مجازی خواهد بود) و نحوه و زمان انتخاب واحد و آشنایی با دروس و گروه آموزشی به سایت و یا با تلفن آموزش دانشکده تماس و پیگیری نمایند.

برای دریافت کارت دانشجویی و اطلاع از امکانات رفاهی، خوابگاه و... به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی به سایت http://vsca.tums.ac.ir مراجعه کنید.

ارسال هرگونه درخواست (به غیر از اسکن مدارک ثبت نامی که باید صرفاً از طریق سایت ثبت نام صورت گیرد) از طریق تلفن همراه از طریق آدرس میز خدمت mizekhedmat.tums.ac.ir امکان پذیر است و احتیاج به مراجعه حضوری نخواهد داشت.

در صورت بروز هرگونه مشکل در سایت ثبت نام با شماره 81633726 مرکز خدمات رایانه تماس حاصل کنید. در ضمنً تلفن شماره 81633751 اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه در ایام ثبت نام از ساعت 9 صبح تا ساعت 14 جوابگو سوالات احتمالی داوطلبان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1082

به "زمان ثبت نام پذیرفته شگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام پذیرفته شگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید