صاحبان کسب وکار حمایت از استارتاپ ها را در برنامه خود قرار دهند

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، علی جهانگیری در همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ با موضوع برند سازی و فروش اظهار کرد: ارتباط بین صاحبان کسب وکار و فعالان استارتاپ ها باید ارتباط دوسویه باشد و در عین حمایت از صاحبان کسب وکار از استارتاپ ها، فعالان این بخش نیز باید ارتباطات خود را با گروه های مرجع ازجمله اساتید، کارشناسان، مدیران بخش دولتی و خصوصی و فعالان اجتماعی افزایش دهند.

صاحبان کسب وکار حمایت از استارتاپ ها را در برنامه خود قرار دهند

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشور ما در عرصه های مختلف اقتصادی گفت: بدون شک این تحریم ها ما را محدود کرده و اقتصاد ما را تحت تأثیر قرار داده و بر رکود و بیکاری دامن زده است، این رکود نوعی تهدید است اما می توان با نگاهی متفاوت با تکیه بر تولید داخل و حمایت از فعالیت های نوین به فرصت تبدیل کرد.

جهانگیری گفت: کشور ما در حال حاضر در یک بزنگاه تاریخی خاص واقع شده است و این ما هستیم که می توانیم با انتخاب ها و تصمیم های درست و منطقی جهت جدیدی را در عرصه اقتصادی برای کشور رقم بزنیم.

وی ادامه داد: در شرایط خاص اقتصادی کشور شاهد کاهش واردات اغلب کالاهای وارداتی هستیم و این موضوع تولید را در این بخش ها توجیه پذیر کرده است و کسب وکارهای کوچک و محلی فرصت مناسبی برای بروز و ظهور پیداکرده اند و فعالان کسب وکارهای جدید باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده کنند.

وی با اشاره به گله مندی برخی از فعالان استارتاپی استان گفت: برخی از دوستان ما از فضای استارتاپ استان گله مند هستند اما ما برای تحلیل این فضا باید واقعیت ها را در نظر بگیریم بدون شک بازار در تبریز در مقایسه با تهران محدودتر است و باید با در نظر دریافت تمام شرایط این فضا مورد تحلیل قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه دولت موظف به حمایت از کسب وکارها بخش خصوصی است گفت: دولت کارآمد نهادسازی، فضاسازی و ایجاد امنیت را باید برای فعالیت بخش خصوصی مهیا کند.

وی با اشاره به حمایت های دولت از کسب وکارهای جدید در طی سال های گذشته گفت: به همین دلیل در طول سه سال گذشته سه مرکز نوآوری در دانشگاه های بزرگ استان مورد افتتاح قرار گرفته است و در آینده نزدیک چهارمین مرکز نوآوری نیز در استان افتتاح می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 309

به "صاحبان کسب وکار حمایت از استارتاپ ها را در برنامه خود قرار دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صاحبان کسب وکار حمایت از استارتاپ ها را در برنامه خود قرار دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید