فعالیت های مرتبط با سمن ها تاپایان سال 99 الکترونیکی می گردد

به گزارش تور اروپا ارزان، معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور بابیان اینکه گسترش دولت الکترونیک در دستور کار است، گفت: فعالیت های مرتبط با سمن ها تاپایان سال 99 الکترونیکی می گردد.

فعالیت های مرتبط با سمن ها تاپایان سال 99 الکترونیکی می گردد

به گزارش از ، مهدی علیخانی معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور در جلسه ویدئو کنفرانسی آنالیز چالش های نهاد های مردمی استان سمنان ضمن بیان اینکه گسترش دولت الکترونیک با جدیت در دستور کار دولت تدبیر و امید واقع شده است،گفت: تا سرانجام سال 99، ارائه بسیاری از فعالیت ها و اقدامات مرتبط با کسب وکارها، سمن ها و تشکل ها و خدمات ارائه شده به مردم در بستر دولت الکترونیک و به صورت غیرحضوری فراهم می گردد.

او ضمن بیان اینکه حمایت از سمن ها در دستور کار دولت واقع شده است، اضافه نمود: معتقدیم اقدامات حمایتی باید تداوم یابد و بستر های لازم برای فعالیت بیشتر سمن ها و به ویژه سازمان های مردم نهاد نوپا، از سوی دولت فراهم و موانع احتمالی در راستا رفع گردد.

معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور بابیان اینکه سمن ها به عنوان یکی از مورد اعتمادترین گروه های جامعه مدنی محسوب می شوند، ابراز داشت: سمن ها به واسطه فعالیت ها و دغدغه ای که به واسطه آن تشکیل شدند، می توانند در بعضی مسائل و مسائل حتی قبل از بروز آن، باتدبیر و برنامه ریزی نسبت به پیشگیری ورود نموده و از خود کارنامه درخشانی به جای بگذارند، چه بسا که از این گونه مصادیق تا به امروز بسیار وجود داشته است.

علیخانی در ادامه توضیح داد: با منسجم شدن برنامه ریزی های دولت در بخش فرهنگ و هنر، حفظ هنر بومی و اسلامی و فراهم کردن زیرساخت های لازم به لحاظ توسعه فرهنگ و هنر و فرهنگ و هنر کشور در مقوله فراوری و صادرات محقق می گردد.

او بابیان اینکه تدوین پیش نویس سند اقتصاد فرهنگ و هنر در بخش های مختلف دولت اجرا شده و برش های استانی و محلی آن نیز انجام می گردد، اضافه نمود: قدم های بسیار مطلوبی در حوزه علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی در دولت تدبیر و امید صورت گرفت که متأسفانه به صورت مطلوب منعکس و اطلاع رسانی نشده است.

معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور بابیان اینکه سمنان در زمینه صدور پروانه سازمان های مردم نهاد، پیشتاز و پیشگام بوده است، افزود: توسعه کمی سمن ها یکی از اقداماتی که در استان سمنان صورت گرفت، اما باید گفت این گستره فعالیت ها حاکی از دغدغه مردم این دیار است.

انتهای پیغام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 899

به "فعالیت های مرتبط با سمن ها تاپایان سال 99 الکترونیکی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های مرتبط با سمن ها تاپایان سال 99 الکترونیکی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید