قلدری نیروهای خارجی را بر نمی تابیم

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، شی جین پینگ رئیس جمهور چین امروز پنجشنبه در جریان سخنانی ضمن هشدار به نیروهای قلدر خارجی تاکید نمود که کشورش هر نیروی مزاحم برای ملت را از پیش رو برخواهد داشت.

قلدری نیروهای خارجی را بر نمی تابیم

رئیس جمهور چین که به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست چین در میدان تیان آن من شهر پکن سخنرانی می کرد تاکید نمود که کشورش هیچگونه قلدری از جانب نیروهای خارجی را بر نمی تابد و به پشتوانه ملت با هرگونه آزار و اذیت به شدت مقابله خواهد نمود.

رئیس جمهور چین سپس از دنیای جدیدی یاد کرد که به گفته او بواسطه نقش مردم کشورش شکل گرفته و خطاب به غرب از ظهور برگشت ناپذیر کشورش که پیشتر مستعمره بوده و اکنون یک قدرت جهانی است سخن گفت.

وی در جریان این سخنرانی یک ساعته که به صورت مسقتیم از تلویزیون دولتی چین پخش شد متعهد شد که ارتش و نیروهای نظامی کشورش را تقویت کند و در راستای یکپارچگی و بازگرداندن تایوان به سرزمین اصلی چین گام های جدی بردارد.

شی جین پینگ بعلاوه ضمن تاکید بر محافظت از امنیت و حاکمیت چین متعهد شد که ثبات اجتماعی در هنگ کنگ، منطقه نیمه خودمختار تحت حاکمیت این کشور را تضمین کند.

جشن های صد سالگی تاسیس حزب کمونیست چین از چند هفته پیش با برگزاری مراسمی گوناگون در مرکز و هم تدارک برنامه های متنوع فرهنگی و سیاسی در سراسر این کشور شروع شده بود.

این مراسم که امروز پنجشنبه با سخنرانی شی جین پینگ چین در میدان تاریخی شهر پکن به اوج خود رسید با هدف تبلیغ دستاوردهای حزب کمونیست و تمجید از عملکرد شی جین پینگ، به خصوص کوشش وی برای بازگرداندن سریع کشور به فرایند عادی پس از بحران کرونا تدارک دیده و سازماندهی شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1526

به "قلدری نیروهای خارجی را بر نمی تابیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلدری نیروهای خارجی را بر نمی تابیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید