متقاضیان مسکن همچنان منتظر اعلام قیمت

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، متولی بخش مسکن اخیرا فرمان خاموشی کامل در بازار مسکن را با صدور فرمان توقف انتشار آمار و اطلاعات قیمت ها در آخرین معاملات صادر کرد و عدم انتشار این اطلاعات در هفته ای که گذشت نشان می دهد، ظاهرا اجرای این تصمیم در دستور کار قرار گرفته است.

متقاضیان مسکن همچنان منتظر اعلام قیمت

جهت دریافت خدمات سایت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

سیاست گذار ارشد بخش مسکن در دولت در یک گفت وگوی تلوزیونی در آخرین روزهای مردادماه از صدور فرمان توقف انتشار گزارش های ماهانه قیمت و حجم معاملات ماهانه مسکن اطلاع داد و این در حالی است که طی سال های گذشته، گزارش مذکور هم برای مردم و هم برای کارشناسان به منزله چراغ راهنما عمل نموده و هر ماه اطلاعاتی از آنچه در این بازار گذشته و چشم اندازی از شرایط بازار مسکن در ماه های آینده را پیش روی آنها قرار می داد.

در صورتی که این گزارش در یکی، دو روز آینده نیز برخلاف روال معمول هر ماه منتشر نگردد، عملا معتبرترین منبع خبری درباره قیمت و معاملات مسکن از دسترس عموم مردم خارج خواهد شد و در این شرایط، علاوه بر آنکه خریداران مسکن به واسطه خاموش شدن چراغ راهنمای قیمتی دچار آسیب و لطمه خواهند شد، بعضی از فروشنده ها نیز به سطح واقعی قیمت ها دسترسی نخواهند داشت و بستر سوداگری و سفته بازی بعضی سودجویان از این افراد فراهم می گردد.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 908

به "متقاضیان مسکن همچنان منتظر اعلام قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان مسکن همچنان منتظر اعلام قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید