مدافع مد نظر پرسپولیس پرید؟

به گزارش تور اروپا ارزان، ناصر ارضی، وکیل ایمان سلیمی مدعی شد کار های صدور ویزای این بازیکن اجرا شده و ایمان سلیمی تا ده روز آینده راهی اروپا می گردد

مدافع مد نظر پرسپولیس پرید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، وکیل ایمان سلیمی، خبر تبرئه این بازیکن را تایید کرد. ساعاتی پیش خبر رسید در پرونده شکایت تراکتور از ایمان سلیمی، کمیته مشخص شرایط حکم را به نفع او صادر نموده است.

در همین رابطه با وکیل ایمان سلیمی تماس گرفتیم. ناصر ارضی گفت: باشگاه تراکتور در شکایتی که به کمیته مشخص شرایط ارائه نموده بود، دو خواسته داشت؛ یکی این که فسخ غیرقانونی بوده و دیگری این که ایمان سلیمی باید به جای یک میلیارد تومان، سه میلیارد و دویست میلیون تومان برای فسخ می پرداخت. در واقع همین ادعای تراکتور، تعارض خواسته داشت. اگر آن ها معتقد بودند فسخ غیر قانونی است، پس چرا غرامت بیشتر برای فسخ می خواستند. همین موضوع کار ما را برای دفاع از ایمان راحت نموده بود. به هرحال ایمان یک بند در قراردادش داشت که اگر از اروپا پیشنهاد داشته باشد، می تواند با پرداخت پول جدا گردد. در این بند آمده بود اگر در انتها سال اول جدا گردد، 70 درصد پولی که گرفته را باید برگرداند، اگر هم بخواهد در انتها سال دوم از تراکتور جدا گردد و به تیم اروپایی برود، 50 درصد مبلغ قرارداد سال دوم خود را باید بپردازد، ولی تراکتور تفسیر نادرستی از این بند داشت و مدعی بود ایمان باید 50 درصد مبلغ قرارداد سال دوم و حتی سال سوم قرارداد سه ساله به علاوه هفتاد درصد قرارداد سال اولش را بپردازد و بعد از دریافت یک میلیارد تومان، تقاضای غرامت دو میلیارد و 135 میلیون تومان دیگر هم داشت که هر دو خواسته تراکتور رد شد. کمیته مشخص شرایط امروز بیان کرد فسخ ایمان سلیمی موجه بوده و مشمول غرامت بیشتر هم نمی گردد.

وکیل ایمان سلیمی در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره ای برای بازگشت ایمان سلیمی به تراکتور صورت گرفته بود یا نه، گفت: رفتار تراکتوری ها با موکل من دو گانه بود. از یک طرف در فضای مجازی وقتی تراکتور می باخت و نیتجه نمی گرفت به طرفداران این تیم وعده می دادند که در حال مذاکره با ایمان سلیمی هستیم و او را برمی گردانیم و از طرف دیگر پیغام می دادند اگر ایمان برنگردد و قرارداد جدیدی با تراکتور امضا نکند، 4 ماه محروم و 2 میلیارد تومان جریمه می گردد. من به طرفداران تراکتور اطمینان می دهم هیچ مذاکره ای برای بازگشت سلیمی به این تیم انجام نشد. فقط یک بار هوشنگ نصیرزاده به شکل کاملا اتفاقی در لابی هتل، ایمان سلیمی را دید و با هم در حد دو دقیقه صحبت کردند.

ناصر ارضی که در پرونده شکایت پیکان از تراکتور بر سر انتقال سعید واسعی هم وکیل باشگاه پیکان بوده، در واکنش به این سوال که آیا موضوع صدور حکم دو پنجره بسته تراکتور در این پرونده صحت دارد، گفت: در حکم اولیه، سعید واسعی چهار ماه محروم شده و یک میلیارد و 300 میلیون تومان هم باید به باشگاه پیکان غرامت بدهد که تضامنی است و تراکتور باید پرداخت این مبلغ را ضمانت کند.

قانونگذار در فسخ غیر موجه پیش بینی نموده اگر باشگاهی با بازیکنی که فسخ غیرمجاز داشته، قرارداد ببندد، دو پنجره محروم گردد، اما این بخش در حکم تراکتور نبود و ما الان در ماجرای شکایت سعید واسعی به استیناف، در مهلت تبادل لوایح متوجه شدیم وکلای این بازیکن در دفاع خود از سعید واسعی نوشته اند اگر بر فرض محال، فسخ غیر مجاز است چرا دو پنجره جابجایی تراکتور بسته نشده است؟ همکاران محترمی که وکالت واسعی را برعهده گرفته اند در دفاع از این بازیکن، از حکم اولیه ایراد گرفته و پرسیده اند اگر واسعی مستحق محرومیت 4 ماهه است چرا باشگاه تراکتور طبق قانون دو پنجره محروم نمی گردد. ما هم در لایحه ای که می نویسیم محتمل است به این موضوع اشاره کنیم.

وکیل ایمان سلیمی در خصوص آینده این بازیکن گفت: ایمان سلیمی منتظر انتها تعطیلات زمستانی است تا برای ادامه فوتبالش به اروپا سفر کند. آن جزیره ای که ایمان باید برای ادامه فوتبالش به آن جا برود، تحت تدابیر شدید بهداشتی برای کنترل کروناست. دعوتنامه سلیمی آمده، کار های مربوط به صدور ویزای او هم صورت گرفته و احتمالا تا ده روز آینده سفرش انجام می گردد.

طرفداری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1214

به "مدافع مد نظر پرسپولیس پرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع مد نظر پرسپولیس پرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید