نخستین مرکز بین المللی نوآوری راه اندازی می شود

به گزارش تور اروپا ارزان، یک مرکز نوآوری به نام نخستین مرکز نوآوری بین المللی کشور در دانشگاه اهل بیت(ع) راه اندازی می شود.

نخستین مرکز بین المللی نوآوری راه اندازی می شود

مرکز نوآوری بین المللی یاس از طریق دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 20 تیر ماه سال 1400 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می کند.

این مرکز با هدف حمایت از اکوسیستم کارآفرینی، تسهیل فرآیند تجاری سازی ایده های دانش بنیان، ایجاد اشتغال و توانمندسازی دانشجویان مسلمان در اقتصاد دانش بنیان تأسیس شده است و امکان برقراری ارتباطات گسترده با مراکز آموزشی و پژوهشی جهان اسلام و جذب دانشجویان مستعد و توانمند مسلمان در سراسر جهان را دارد.

مرکز نوآوری بین المللی یاس تلاش دارد با جذب، سازماندهی، مدیریت و هم افزایی شتاب دهنده ها، استارت آپ ها، شرکت های فناور و دانش بنیان فعال در حوزه های ماموریتی دانشگاه اهل بیت (ع) نقشی کلیدی در توانمندسازی و توسعه فرهنگی و اقتصادی مسلمانان جهان داشته باشد.

این مرکز نوآوری امکان حضور دانشجویان خارجی را در شرکت های دانش بنیان و استارت اپ ها فراهم می کند. این دانشجویان پس از تحصیل و کسب مهارت در مرکز نوآوری یاس می توانند مقدمات توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و استقرار شعب شرکت های دانش بنیان و استارت اپی در کشورهای خود را ایجاد کنند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1547

به "نخستین مرکز بین المللی نوآوری راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مرکز بین المللی نوآوری راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید