هرگاه عوامل ترکیه متحمل شکست می شوند، آنکارا به مسکو روی می آورد

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، ولید المعلم وزیر خارجه سوریه در مصاحبه اختصاصی با اسپوتنیک خاطرنشان کرد: سال 2020 سال سرانجام بحران سوریه نخواهد بود.

هرگاه عوامل ترکیه متحمل شکست می شوند، آنکارا به مسکو روی می آورد

برای دیدن سواحل زیبای مدیترانه با قیمت تور آنتالیا در ایام عید همراه باشید.

وی اضافه کرد: هماهنگی و همکاری با روسیه در زمینه سیاسی در بالاترین سطح است و در سطح مالی هم شامل پروتکل امضا شده برای بازسازی سوریه است که به نفع ملت سوریه است. بسیاری از شرکت های روسی مایل به سرمایه گذاری در این پروژه های راهبردی هستند و از همین رو امضای پروتکل بنای آینده است.

وزیر خارجه سوریه در ادامه بیان نمود: مرحله جدید در روابط روسیه با سوریه در واقع ارتقای همکاری مالی در سطح همکاری سیاسی است.

وی درباره قانون سزار آمریکا علیه سوریه (به موجب قانون سزار، تمام طرف هایی که وارد معاملاتی در زمینه تکنولوژی های نظامی و خدماتی با نظام سوریه شوند، مورد تحریم های شدید قرار می گیرند) هم گفت: ما به هر آنچه از آمریکا صادر گردد اهمیتی نمی دهیم زیرا ایالات متحده کشور توطئه نماینده علیه سوریه از زمان آغاز بحران بوده است از همین هر کاری که دوست دارند انجام دهند و ما آنچه به نفع ملتمان است، انجام می دهیم.

در ادامه وزیر خارجه سوریه با اشاره به پیشروی های ارتش سوریه در ادلب و محاصره مرکز دیده بانی ترکیه هم تاکید نمود: متأسفانه هر گاه رهبران ترکیه احساس می نمایند که عوامل تروریستی آنها در ادلب متحمل شکست می شوند به مسکو برای آتش بس می آیند.

ولید المعلم گفت: سال 2020 سال سرانجام بحران در سوریه نخواهد بود زیرا توطئه تمام نشده است و حامیان تروریسم اجازه سرانجام بحران را نمی دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 453

به "هرگاه عوامل ترکیه متحمل شکست می شوند، آنکارا به مسکو روی می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگاه عوامل ترکیه متحمل شکست می شوند، آنکارا به مسکو روی می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید