تور روسیه: واشنگتن: روسیه تهدید بزرگتری از چین برای آمریکا و اروپاست

به گزارش تور اروپا ارزان، معاون وزیر دفاع آمریکا در سخنرانی هشدار داد که روسیه در کوتاه مدت تهدید بزرگتری از چین برای آمریکا و اروپا به تعداد می اید.

تور روسیه: واشنگتن: روسیه تهدید بزرگتری از چین برای آمریکا و اروپاست

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، کالین کال معاون وزیر دفاع آمریکا هشدار داد که روسیه ممکن است که در کوتاه مدت منبع تهدید بزرگتری از چین برای آمریکا و اروپا به تعداد آید.

وی که در کنفرانس نظامی بالتیک به میزبانی لیتوانی سخنرانی می کرد، گفت: طی سال های آینده، روسیه ممکن است چالش امنیتی اولیه باشد که آمریکا و قطعا اروپا در حیطه نظامی با آن روبرو می شوند. روسیه دشمنی قاطع بوده که همچنان به بهبود نفوذ جهانی مصمم بوده و نقش مخربی را در عرصه جهانی ایفا می نماید.

این مقام پنتاگون اضافه نمود در حالی که چین ممکن است تهدیدی پیش رو برای واشنگتن و متحدانش به تعداد آید، اما روسیه ممکن است که چالشی بزرگتر در کوتاه مدت به تعداد آید که این موضوع را می توان از رفتارش در اروپا، خاورمیانه، آسیا و فضای سایبری قضاوت کرد.

کالین کان اضافه نمود: خیلی اوقات، مسکو شفافیت و پیش بینی پذیری استفاده از نیروی نظامی برای دستیابی به اهداف خود، حمایت از گروه های وابسته و تضعیف قوانین بر اساس نظم جهانی را از بین می برد.

وی تاکید نمود: آمریکا همچنان فعالیت نظامی روسیه در طور مرز های شرقی ناتو و در منطقه دریای سیاه را زیر نظر خواهد داشت.

معاون وزیر دفاع آمریکا ادامه داد: آمریکا به تعامل با روسیه از موضع قدرت جمعی خواهد پرداخت.

وی بعلاوه گفت که نیرو های ارتش آمریکا در اروپا همچنان قدرتمند، انعطاف پذیر بوده و بازدارندگی موثر و قابل اعتمادی ایجاد نموده اند.

این مقام نظامی آمریکا گفت در عین حال دولت آمریکا گزینه از سرگیری مذاکره با مسکو در صورتی که روسیه رفتار خود را تغییر دهد، رد نمی نماید.

کنفرانس نظامی بالتیک رویدادی سالانه در زمینه امنیت است که به وسیله وزارت دفاع لیتوانی سازماندهی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1597

به "تور روسیه: واشنگتن: روسیه تهدید بزرگتری از چین برای آمریکا و اروپاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: واشنگتن: روسیه تهدید بزرگتری از چین برای آمریکا و اروپاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید