چهاردهمین جشنواره هنر صنعت چاپ آذربایجان شرقی برگزار گردید

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و با توجه به سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از بضاعت های فرهنگی استان ها و در راستای قدردانی از تلاشگران عرصه هنر - صنعت چاپ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری اتحادیه و تعاونی چاپخانه داران چهاردهمین جشنواره هنر صنعت چاپ را برگزار کرد.

چهاردهمین جشنواره هنر صنعت چاپ آذربایجان شرقی برگزار گردید

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

با توجه به اینکه روز 11 شهریور که به نام روز صنعت چاپ در تقویم کشور ثبت شده است، سال جاری مصادف با ایام سوگواری و شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) بود این جشنواره به ایام بعد محرم و صفر موکول شده بود.

همچنین این جشنواره با توجه به شیوع بیماری کرونا به شیوه ای دیگر که فارغ از برگزاری هرگونه همایش و تجمع باشد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

گفتنی است در جشنواره یاد شده از مقام عالی پیشکسوتان نمونه، کارگر نمونه، نوآور نمونه، چاپخانه دار نمونه، فراوری کننده و صادر کننده محصولات چاپی نمونه، و نفرات اول و دوم برندگان طراحی پوستر چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ تجلیل شد.

تجلیل از خانواده های زنده یاد حاج حسین زینال زاده و زنده یاد حاج حسن سخاوی از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1096

به "چهاردهمین جشنواره هنر صنعت چاپ آذربایجان شرقی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهاردهمین جشنواره هنر صنعت چاپ آذربایجان شرقی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید