10 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختصاص 10 میلیارد تومان تسهیلات جدید گردشگری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در تهران تصویب شد که این میزان اعتبار علاوه بر اعتباراتی است که پیش از این به حوزه گردشگری اختصاص داده شده بود.

10 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

با بهترین تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، حسن نوروزی ظهر امروز در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری پنج نشست اقتصاد مقاومتی استان در تهران و به ریاست معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تخصیص آب موردنیاز کشاورزی، صنعت و شرب استان از مهم ترین دستورکارهای این جلسات بود که در نتیجه تخصیص آب از سد کوثر برای استان مصوب و همچنین قرار شد تخصیص های جدیدی از دیگر حوزه های آبریز استان هم انجام گردد.

وی اضافه نمود: علاوه بر این در زمینه تسهیلات موردنیاز حوزه گردشگری استان از محل صندوق توسعه ملی نیز مصوبات خوبی داشتیم که در این راستا مقرر شد 10 میلیارد تومان تسهیلات جدید برای رونق گردشگری استان هزینه گردد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: 15 شهریور سال جاری ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور مصوبه ای در زمینه حمایت از توسعه اشتغال پایدار داشت که هدف آن ایجاد اشتغال با اولویت مناطق روستایی و محروم بوده است.

نوروزی مطرح کرد: طرح های اشتغال زایی که قبلا مصوب می شد دارای آسیب هایی از جمله اهلیت نداشتن متقاضی و نداشتن توجیه فنی، مالی و مالی و انحراف از راستا بودند که این مصوبه برای کاهش این آسیب ها اجرا شده است.

وی ابراز کرد: در این راستا، کارگروهی با نام مدیریت و راهبری توسعه اشتغال پایدار مصوب شده که این کارگروه در سطح ملی تشکیل و به زودی در استان هم تشکیل می گردد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: ریاست این کارگروه بر عهده استاندار بوده و اعضای آن را سازمان برنامه و بودجه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن، امور مالی و دارایی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، فنی و حرفه ای و دفتر امور روستایی استانداری تشکیل می دهند.

نوروزی از اعضای این کارگروه خواست اولویت های خود را به همراه مشوق های لازم اعلام نمایند تا این کارگروه هر چه سریع تر فعال گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 551

به "10 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید